Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Jeg har litt lyst til å lage bordkort med bilde av gjestene, litt usikker på om jeg skal ha navn på i tillegg eller bare bilde. Synes dere det høres teit ut eller er det litt morsomt?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Det hørtes faktisk litt morsomt ut,men ville ikke gjort det selv.
Songbride ♥Jente-2009♥2011♥ Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Jeg gjorde det til en bursdagsfest for ett par år siden, og det ble veldig morsomt, da stod det navn i midten og et lite bilde helt til høyre. Jeg tenkte litt på det til bryllupet vårt også, men kom på at å skaffe bilder av 100 gjester er litt av en jobb, pluss at helheten ikke nødvendigvis vil bli bra da bildene jo vil ha forskjellig lys, farger, størrelse på ansiktet og kvalitet, så vi slo det ganske raskt fra oss. Vurderte i stedet å lage bordkart med bilder av gjestene, men vi syns det ble renere og mer oversiktlig uten der også. Det jeg kunne ha gjort, men som heller aldri ble gjort, var å skrive forklaring på hvem alle gjestene var bakerst i sangheftet, det kan være ganske morsomt hvis man trekker ut en gøyal ting som passer til hver gjest:) Der kunne det også vært morsomt å ha bilde av hver gjest! Gjør det du syns blir best du, men syns kanskje det hadde vært morsommere å gjøre det i f.eks. en 30-års dag eller noe litt mindre formelt.. Lykke til!
happymom4 Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Hei jeg ville heller ha at bilde av dere selv på bordkorta..det ser mye bedre ut:-) Det skal jeg ha i mitt bryllup..jeg har bestilt et stempel av oss selv for å gjøre det enkelt...skal ha bilde av oss på et rosa hjerte kort med sløyfe..
happymom4 Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Her bestilte jeg dette stemplet: http://www.dku.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=518&category_id=16&option=com_virtuemart&Itemid=1
AdrenaLine Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 Jeg så et sted en variant hvor bordkortene var bilder av gjestene i små søte rammer, gjerne litt forskjellige rammer. Vi tenkte på det selv, men glemte det helt i farten og har nå laget en flott variant med meny, bordkart, sanger og bordkort i ett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå