Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Hvordan og hvor ofte vasker dere guttene deres nedentil? Huff, jeg så redd for å tråkke over noen intimgrenser, særlig når han noen ganger har sagt "nei" når jeg vasker bort tisselukt med en våt klut om morgenen. Jeg har alltid hatt litt tvangstanker når det gjelder ting jeg er redd for, så selv om jeg VET at jeg aldri, aldri vil gjøre han noe, kan jeg godt finne på å tenke LITT for mye på det. (av typen: man står på en veranda høyt oppe i en blokk med gullet i armene og ser for seg at man mister barnet ned i betongen) Skjønner? Derfor må jeg ha det inn med t-skje, vasker dere guttene hver morgen eller kveld med klut (hvis de bader 2-3 ganger i uka f.eks), skylder dere i dusjen, vasker de "seg selv" når de bader osv.... Jeg vet at man ikke skal dra forhuden tilbake, så det er jo uansett utenpå-vask, men jeg er så redd for å styre for mye der nede. Huff, nå høres jeg sikkert gal ut, hehe. Er ikke det altså, skjønner jo at det bare er hodet og tankene som tuller med meg, som regel går det greit å riste de av seg... Så hvordan er intimhygienen hos dere med små gutter?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 jeg vasker gutten min på straks 3 når det trengs! Har ikke tenkt på det som å overtrå noen intim grenser! Men viss han er litt stor kan du jo kanskje be han om å gjøre det selv? - tror gjerne at min gutt hadde gjort det selv hadde jeg " lært" han det!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Sånne bilder som du sier du ser, ser jeg også (altså, å falle ned i betongen osv), tror det er normalt. Det viser jo frykt for at ting kan skje. Ang. å vaske tissen til gutten min, så vasker jeg alltid etter at vi har tatt av nattbleia. Det har hendt at han har trukket seg unna og sagt "vil ikke" men da gir jeg han kluten og sier at han kan gjøre det selv og da gjør han det. Men, det er veldig sjeldent han trekker seg unna da. Når han bader vasker jo tissen hans seg selv egentlig, dessuten driver han og fikler litt med den under vann så ren blir den jo. I dusjen må jeg vaske han Når den tiden kommer, at han nekter meg og vaske han så skal jeg la han få gjøre det selv. Vil da vise han hvordan han skal vaske.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Hver morgen og kveld som en del av morgen- og kveldsrutinen. Bader eller dusjer han vasker jeg ikke med klut, han er jo så lenge i vann så han blir rein. Men tar vi kveldsrutinen en times tid etterpå, vasker jeg med klut siden det er "rutinen". Og selvfølgelig ellers ved bleieskift hvis det trengs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå