Olianna Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Jeg har hatt uttak i dag. (fikk ut 9 egg). Skal ha innsett på onsdag.
Musefusa ☆ Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2009 Så spennende! jeg skal også ha innsett i morgen om eggene overlever(frys) Da må vi holde hverandre oppdatert;)
Olianna Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Da krysser jeg fingrene for at noen fine egg overlever opptining. ;0) Jeg ringte klinikken i dag og fikk høre at foreløpig var 7 av 9 egg normalt befruktet. Skriv hvordan det gikk med deg i morgen da!
Olianna Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Hei igjen! Hvordan gikk det med deg i dag? Jeg fikk faktisk satt inn to egg, da ingen av de andre eggene var gode nok til å fryses. Har vært hos akupunktør nå i ettermiddag for å sikre at de "sitter". :0) Nå begynner de uutholdelige rugedagene... :0) Krysser fingrene!
forsøk2 Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Heisann! Vi hadde også uttak på mandag - fikk ut 3 egg. 2 av de ble befruktet og av de to var det bare 1 som delte seg som normalt. Dette fikk jeg satt inn i dag, --> så no er jeg en ruger.... Håper at dette er gullegget som fester seg og gir oss barnet vi ønsker oss! Lykke til med ruginga Olianna!
Olianna Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 Lykke til i rugeperioden din og forsøk2! Vi kan jo holde hverandre oppdatert på denne tråden når det nærmer seg test!
Musefusa ☆ Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2009 Jeg fikk også inn to egg i dag:) Så gøy at vi er flere på samme dag. Er litt bekymret for at de blandet meg med noen andre da de sa bestemt at det var ett som hadde overlevd av 3 når jeg ringte. Når jeg kom inn sa de at jeg skulle få inn to så jeg ble litt forvirret. Men jeg fikk se på boksen at mitt navn sto der he he. Nå er det bare å ruge i vei og håpe på at noen sitter snart.
hegeno Skrevet 5. februar 2009 #9 Skrevet 5. februar 2009 Jeg satte også inn egg onsdag. Hadde egguttak mandag og fikk ut 7 egg (av 9 follikler). Alle 7 ble befruktet og alle delte seg perfekt, så jeg fikk 6 egg på frys også! Hadde ikke trodd på så godt resultat når jeg snart fyller 39 år;)
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #10 Skrevet 5. februar 2009 Jeg tok ut 8 egg på tirsdag. 6 ble befruktet, og nå venter jeg bare på at de skal dele seg skikkelig og at de er friske, så blir det forhåpentligvis innsett på lørdag. Lykke til alle sammen!
Gjest Skrevet 7. februar 2009 #11 Skrevet 7. februar 2009 Juhu! Alle 6 dela seg perfekt. Men 3 var syke da, så da ble det bare tre igjen. Ett på frys, og to til meg Nervös ruger? Gjett om da
Musefusa ☆ Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 11. februar 2009 Hvordan går det med dere jenter? Har dere merket noe ennå? Jeg skal teste på lørdag tenkte jeg. Da skal jeg være på rd 11. Merker ikke så mye selv ennå, men har vært litt varm i magen liksom.Akkurat som det stråler litt. Hadde et skikkelig stikk på mandag, men vært rolig etter det. Får håpe det var fordi en av de borret seg inn:) Flere som skal teste til helgen?
forsøk2 Skrevet 11. februar 2009 #13 Skrevet 11. februar 2009 Heisann! Jeg har tenkt å vente til onsdag 18 med testing (da jeg skal ta blodprøve). Når det gjelder symptomer så har jeg vært veldig sliten denne gang etter innsett. Har de siste dagene også hatt en del stikkinger i magen og ømme bryst. Vet ikke om dette kommer av medisinene? Håper jo at det betyr at jeg er gravid. Lykke til videre med ruginga musefusa og så må du komme med rapport etter testing - krysser fingrene for deg!
Olianna Skrevet 11. februar 2009 #14 Skrevet 11. februar 2009 Hei jenter, her går håpet ,troen og humøret opp og ned. Klarer ikke å tolke så mye av kroppen min egentlig. Litt ømme pupper kanskje. Til tider litt hetetokter, og treg mage. men har ingen følelse for verken det ene eller det andre. Fikk tester fra billigtester i posten i dag. Tror jeg skal prøve å vente til ihvertfall mandag med å teste. Da er jeg på rugedag 13. Hold oss oppdatert alle fra uke 6 da! Håper på mange positive tester!
Musefusa ☆ Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #15 Skrevet 12. februar 2009 Flink du Olianna, jeg måtte teste i dag jeg selv om jeg vet at det er for tidlig. Bare for å få en nedtur liksom. Huff lærer aldri. Men nå skal jeg vente.
hegeno Skrevet 12. februar 2009 #16 Skrevet 12. februar 2009 Måtte lage en liste for å få litt oversikt over uke 6-gjengen jeg. Musefusa - satt inn 2 egg 4. februar Oleanna - satt inn 2 egg 4. februar forsøk 2 - satt inn 1 egg 4. februar hegeno - satt inn 1 egg 4. februar Susa - satt inn egg 7. februar (men uttak alt 3. februar) Ble det riktig? Om ikke rett opp
Musefusa ☆ Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #17 Skrevet 12. februar 2009 Så bra Hegeno da er det litt enklere å følge med:)
Musefusa ☆ Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #18 Skrevet 14. februar 2009 Har hatt litt kiling i magen den siste uken. Akkurat som det er noe bittel som murrer inne der. Kjennes litt ut som urinveisinfeksjon. I kveld har jeg fått vondt i magen og litt bak i ryggen og kjenner helt klart at noe skjer. Har fått grå/brun utflod i dag med svarte flekker liksom. Er den på vei til å forsvinne? Andre som kjenner noe av det samme?
hegeno Skrevet 15. februar 2009 #19 Skrevet 15. februar 2009 Jeg kjenner i grunn ingen ting. Var gjennom 6 inseminasjoner i fjor og du verden hva jeg kjente av symptomer!! Denne gangen kjenner jeg ingen ting, men det behøver jo slett ikke å bety noe for jeg var jo kun gravid en av de 6 gangene jeg ble inseminert;) Det kan jo være festeblødning du har? eller rester etter blødning fra uttaket? Og så har jeg lest at man kan blø litt i forbindelse med progestan - om du tar det. Høres i hvert fall ikke ut som menstruasjon. Du får avvente og se hva som skjer.
Olianna Skrevet 15. februar 2009 #20 Skrevet 15. februar 2009 Hei jenter, klarte ikke holde meg lenger i dag. Testet på rugedag 12 og fikk et stort blått kryss. Ingen tvil!! JIPPI!!!! Da har vi klart det igjen, og håper at alt går bra denne gangen. Mistet i uke 8 nå i høst. Nå krysser jeg fingrene for dere jenter fra uke 6, og håper flere følger etter! Musefusa - satt inn 2 egg 4. februar Oleanna - satt inn 2 egg 4. februar, positiv test 15.2. (rugedag 12) forsøk 2 - satt inn 1 egg 4. februar hegeno - satt inn 1 egg 4. februar Susa - satt inn egg 7. februar (men uttak alt 3. februar)
Musefusa ☆ Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #21 Skrevet 15. februar 2009 Gratulerer Olianna!!! Heldig du. Jeg testet også i dag. Helt blankt. Og jeg som trodde at denne gangen satt den:( Skikkelig deppa nå.Brukte billigtest, men den skal vel være bra har jeg hørt. Du må kose deg masse med spiren/spirene dine og feire dagen i dag. Skal dere teste i dag Hegeno og forsøk2?
hegeno Skrevet 15. februar 2009 #22 Skrevet 15. februar 2009 Gratulerer så mye Olianna!! Det er alltid oppløftende at andre blir gravide:) Så blir det spennende å se etter hvert om det er ett eller to! Jeg har ikke testet og har ikke planer om det heller. Tror vel egentlig at mensen kommer i morgen. Om ikke det er noe tegn på mens i morgen kanskje jeg tester tirsdag. Trist at din test var blank musefusa! det kan jo fortsatt hende du er gravid, men at du er av dem som produserer graviditetshormon sent! så ingen grunn til å gi opp før mensen kommer.
Musefusa ☆ Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #23 Skrevet 15. februar 2009 Takk hegeno skal vel egentlig ikke ha mensen før på fredag, så det er en stund til. Men skal ta blodprøven i morgen da. Flink du som ikke tester.
Olianna Skrevet 15. februar 2009 #24 Skrevet 15. februar 2009 Tusen takk hegeno og musefusa! Vil så gjerne ha dere med meg på dette. Håper tanta holder seg langt unna. Klem olianna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå