Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal de festes? Har kjøp slik nå men skjønner det ikke jeg. Bruksannvisningen er på tysk!!! Noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mener det skal festes med en tape jeg. er det ikke en tape øverst på posen?

Skrevet

Jo er det men hva med hullet urinen skal inne i da?Tapen blir jo ned i bleia og hullet til urinen ned i bleia. Trodde hullet skulle ta imot urinen liksom. Men hvis det er ned bare suger det opp da?

Dette ble dårlig skrevet...

Skrevet

er det en gutt eller jente?

på guttene trodde jeg hvertfall man skulle legge penis og pung oppi der det er hull og "stramme til" med tapen liksom...har bare sett dette bli gjort ikke prøvd å sette den på selv på et barn

Skrevet

Urinen skal oppi hullet, ja. Jeg har bare gjort det på gutt, og det er jo beskrevet over. Jeg ville ringt legekontoret som skal ha prøven dersom det er jente. de kan sikkert forklare.

Skrevet

Takk for svar! MEN er like langt jeg.. Det er jente men de spurte ikke etter det da jeg sa jeg skulle ha slik pose. Hm jeg får se hva jeg gjør.

Skrevet

du kan jo evt gi henne ekstra drikke og prøve å la henne ligge litt uten bleie og se om det kommer da...

evt ha en ren plastboks klar som du kan sette under....

hehe er ikke lett..

Skrevet

Er det ikke sånn pose med en liten åpning og teip rundt åpningen. Hvis det er det, så skal åpningen legges mot urinrørsåpningen slik at den blir teipet fast der, og så må du bare sjekke bleia ofte for den skal tas bort fort når hun har tissa. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...