Gjest Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Hvordan skal de festes? Har kjøp slik nå men skjønner det ikke jeg. Bruksannvisningen er på tysk!!! Noen som kan hjelpe meg?
Topsy med Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 mener det skal festes med en tape jeg. er det ikke en tape øverst på posen?
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Jo er det men hva med hullet urinen skal inne i da?Tapen blir jo ned i bleia og hullet til urinen ned i bleia. Trodde hullet skulle ta imot urinen liksom. Men hvis det er ned bare suger det opp da? Dette ble dårlig skrevet...
Topsy med Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 er det en gutt eller jente? på guttene trodde jeg hvertfall man skulle legge penis og pung oppi der det er hull og "stramme til" med tapen liksom...har bare sett dette bli gjort ikke prøvd å sette den på selv på et barn
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Urinen skal oppi hullet, ja. Jeg har bare gjort det på gutt, og det er jo beskrevet over. Jeg ville ringt legekontoret som skal ha prøven dersom det er jente. de kan sikkert forklare.
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Takk for svar! MEN er like langt jeg.. Det er jente men de spurte ikke etter det da jeg sa jeg skulle ha slik pose. Hm jeg får se hva jeg gjør.
Topsy med Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 du kan jo evt gi henne ekstra drikke og prøve å la henne ligge litt uten bleie og se om det kommer da... evt ha en ren plastboks klar som du kan sette under.... hehe er ikke lett..
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 Er det ikke sånn pose med en liten åpning og teip rundt åpningen. Hvis det er det, så skal åpningen legges mot urinrørsåpningen slik at den blir teipet fast der, og så må du bare sjekke bleia ofte for den skal tas bort fort når hun har tissa. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå