Gå til innhold

Noen med termin fra mai-juli som kunne tenke seg å være med på eget treff?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det eksisterer visst nok en juni/juli gruppe på facebook for gravide i Tromsø... men sikkert rom for flere grupper, det er i alle fall mange med termin i denne perioden:)

• 2 uker senere...

Hei! Har termin 6. juli. Hadde vært trivelig å treffe nån andre som e kommet ca like langt. Neste uke en gang? For min del passa ettermiddag/kveld best. Alle som vil så klart, men fint hvis det også dukka opp nån juni-august mødre.

Annonse

Ser det e satt opp et BMI-treff på tirsdag, men på dagtid. I jobb, og kan derfor kun møtes på ettermiddag/kveld/helg. Noen andre som kunne tenke seg å møtes utenom vanlig arbeidstid? Blir kanskje mye med to treff i samme uke? Passe onsdag neste uke, evt. uka deretter?

Så artig at flere kunne tenke seg treff. Er også i jobb, og kan derfor bare møtes på kveld/helg. Men onsdag er litt vrien for min del... Hvordan passer en mandag eller torsdag? :o)

Bra initiativ, det høres hyggelig ut å treffe andre med termin i rundt samme tiden. Jeg ser på innleggene her at det er litt forskjellig når folk har mulighet for å treffes, så hva om vi setter opp treff på mandag kommende uke og onsdag uka etter, på den måten kan vi imøtekomme flest mulig slik at flest mulig kan delta? siden mange sikkert er i jobb kan vi jo starte med kveldstreff, f.eks. kl. 20,i første omgang, og evt avtale dagtreff på treffet dersom det er mange som har mulighet for å delta på det? Hva med å treffes på kafe Sånn?Dette er bare ett forslag, kjempefint om andre kommer med innspill :) flott om noen bare tar en sjefsavgjørelse og bare setter opp ett treff. Det vil garantert være mange små og store mager som dukker opp.

Gleder meg til å treffe dere.

Ha en fortsatt fin kveld

Ikke lett (umulig?) å finne en tid som passer alle. Men ser at både mandags og tirsdags-kvelden er nevnt tidligere, så hvis ingen protesterer så kan vi kanskje si førstkommende tirsdag kl. 20:00 på Sånn? Ingen vits i å møtes på steder der det er vinkveld eller billig øl :-)

Da kan store og små mager gå på enten dagtreffet eller kveldstreffet, eller begge deler.

Det skal være formiddagstreff på "Kafe Sånn" kl 12.00 på førstkommende Tirsdag, dere er hjertelig velkommen.

Hvilke andre treff var det snakk om? Kan dette evetuelt legges ut på facebook-gruppa: "2009 - babya fra Tromsø" også?

Annonse

Noen som kan ta seg av å legge d ut på facebook og på bim-treff sia hær på barnimagen? Jeg er ikke spesielt teknisk av meg;) Jeg kommer i all fall på kveldstreffet. mange andre som også kommer?

Va mye folk og aktivitet på Sånn i går, så det va vanskelig å finne folk som skulle på bim-treff. Ser det e en ny sjanse allerede på torsdag. Kan ikke da, men kommer ved neste mulighet. Vi ses :-)

Hei! jeg kom innom Sånn i går med det var stappfult og jeg fant ingen som så ut som om de hadde store mager ;) Jeg kan heller ikke på treff i morgen på Aunegården men håper at det er noen andre som er interessert i å treffes en annen gang. Skal følge med på BIM! :) kos dere i morgen,

• 2 uker senere...

Hei. For dere som ikke vet det er det treff for oss med termin til sommeren på kafe Sånn førskommende mandag kl.20. 00. Det er en egen gruppe på facebook som heter juni juli klubben hvor treffene legges ut.Håper at det er mange som kommer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...