Carrie1 Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 hei! Lurer på om noen har erfaring ang dette? Jeg har hørt at den største effekten får man hvis man tar akupunktur innsettingsdagen. men menes det da at man får akup rett før man setter inn egg, eller rett etter? noen som vet?
roffen Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 hei. Jeg har hatt to velykkede !VF. Begge gangene tok jeg akupunktur på klinikken (alaris) den dagen de satt inn egg. Nå er jeg på mitt 3 IVF og har ogsp denne gangen tatt akupunktur. Masse lykke til
Carrie1 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2009 bra pg høre.:-) Men tok aku før du satte inn egg, eller like etterpå?
lisja Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Hei. Eg brukte akupunktur før under og etter innsetting. Starta opp med behandling ei stund før. Innsettingsdagen kom akupunktøren til klinikken og sette en del nåler før innsettinga. Nokon av nålene vart ståande under innsettinga (i øyrene). Etter innsettinga sette ho fleire, og så hadde eg ei behandling 48 timar etter innsetting. Eg vart gravid, men mista dessverre seinare. Eg har veldig stor tru på at akupunktur var ei medverkande årsak til at vi lykkast på første forsøket, og skal ha akupunktur no når vi skal til med fryseforsøk og. Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå