Gå til innhold

Hvor lenge skal dere ha permisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhh, tiden går så altfor fort! Sa til sambo i går at permisjonen hans hang i en tynn tråd, hehe;) Jeg er student, så det er ingen fedrekvote;) Såklart han skal få permisjonen sin altså... men...

Jeg skal ha permisjon til midten av august. Da er lille 8,5 mnd. Er fortsatt 6,5 mnd til, men jeg gruer meg alt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sambo skal bare ha 6 uker, jeg har resten og har i tillegg dyttet inn 5 uker ferie. Så snuppa er 11,5 mnd når jeg begynner å jobbe;) Lenge til enda, 10,5 mnd til ;)

Skrevet

Begynner på jobb om to uker (da er han 5.5 måneder) pappa'n tar over i like mange måneder:-) Både gruer og gleder meg:-D

Skrevet

I utgangspunktet skal jeg ha permisjon til midten av oktober (80% lønn, 54 uker), og pappan skal ha sine 6 uker. -Men vi har ikke så lyst til å sende henne i barnehage så tidlig som ved 1 år, så vi driver og pønsker litt på andre alternativer. Iallefall ganske sannsynlig at jeg tar ulønnet permisjon til januar 2010, også begynner jeg kanskje i 50% jobb, men vi får se (",)

Skrevet

får bare permisjonspenger (litt over 9000 i mnd) ut april, men skal ha permisjon helt til 18. august, for da starter skolen:) så etter april har jeg ikk einntekt før august, men har betalt husleie til og med august så da klarer vi oss + at jeg har mange nok penger på konto. jeg vil ikke jobbe, vil være hjemme ett år med min lille sønn. derfor jeg gjør det slik. han ble født 23. august så det blir ett år. har spart opp penger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...