litjpia77 og lillegull07 Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Farsken, er på rugedag 11 og fikk mensen i dag. Grr. Veldig kjipt, men dette var jo første søskenforsøk, så hadde vært heldig om det klaffet. Skal sette inn fryst egg i neste syklus, i starten av mars. Får drikke litt vin og kose meg i mellomtiden da. ;-) Håper det går bedre med dere andre som skal teste denne uka!! Klem
Rose69 Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Uff da ,så dumt! Men derimot så flott at du har fryse-egg :-) Supert altså! Og bra at du slipper å vente lenge til neste forsøk. J er på 2.søskenforsøk nå...uttak neste uke --- er spent ja. Det 1.søskenforsøket i des. ble avbrutt :-( Ingen befr.Snakk om nedtur og bortkasta regime. Kos deg med vinen :-) Det har du vel fortjent!
litjpia77 og lillegull07 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2009 Takk, takk:-) Det blir veldig spennende med uttak snart for din del! Utrolig kjipt at ingen av eggene ble befruktet på forrige forsøket. Det skjønner jeg må ha vært en gedigen nedtur. Masse lykke til i neste uke!:-) Hvor gammel er han/hun du har fra før? Jeg mener å huske nicket ditt fra runden da dattera vår ble laget. Var litt her på ass.befruktnignen da og. Dattera vår er født i mai 07.
Rose69 Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 hehe...har vært her noen runder her inne ja...siden 2004 tror jeg...ICSI gullet vårt kom des 06 :-) På det 3.forsøket. Samme nick :-) Bare yngre den gang...hmfrr Ha en fortreffelig dag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå