Milla_74 Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Ny her.. selv om jeg har vært mye innom og lest siste par årene. Endelig positiv test etter 6 icsi forsøk (opptur!!) - men med lav hcg (nedtur!!): Rugedag 0 = innsettingsdag Rugedag 13: hcg 31 Rugedag 14: hcg 40 Har tatt ny test i dag (rugedag 17) - får svar i morgen... Er det håp med så lav hcg?? Har funnet noen solskinnshistorier, men ser også at sjansen for at det går bra sannsynligvis ikke er stor. Trenger litt oppmuntring!!
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Jeg ble spontant gravid i syklusen etter negativt IVF. Fikk målt hcg på dag 28 i syklusen og jeg tror selv jeg hadde eggløsning ca dag 15, slik at blodprøven ble tatt ca 13 dager etter eggløsning. Hadde da en hcg på 39 og er idag 17+5 og skal på ordinær UL på torsdag Har jo allerede sett Lille Sprell på UL tidligere Kan jo bare være en "slow starter" På Riksen er i alle fall hcg over 25 på rugedag 12 positivt Lykke til og håper det er din tur denne gangen
Milla_74 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2009 Takk for svar Godt å lese om noen som har begynt smått, men som det går bra med. Har fått svar på blodprøven fra i går (som må ha vært rugedag 16) - og den er nå steget til 137. Puh, er jo ikke garantert noe ennå, men iallefall godt at det har vært en solid stigning over helgen. Nå tror jeg at jeg skal slå meg til ro før tidlig UL i midten av februar.
Milla_74 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2009 Ser det har blitt litt surr med disse rugedagene... Tellt som dager etter innsetting (innsetting = rugedag 0): Hcg 31 var på rugedag 12 Hcg 40 var på rugedag 13 Hcg 137 var på rugedag 16 Måtte det bare holde helt i mål!!
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Med gutten min hadde jeg hcg på 37 på rd 14, satt inn 3 døgn gammelt (8 delt) egg så var jo 17 dager siden befruktning. Så dette kan gå kjempefint:-))))
doffine Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Hei... Jeg ble gravid etter 3,5 års prøving, sånn plutselig på egenhånd;) Vi skulle sende avgårde søknad til riksen for å få ivf der. Men jeg har en litt merkelig sak... for siste mens var 1 des. Og fikk negative tester hjemme både 1 jan og 10 jan. Men på hcg hos legen min hcg på 12 den 14 januar, med stigning til 1200 den 27 januar. Har hatt en blødning ... tørket rosa på papir. Så var hos gyn og så kun en pose i livmoren, så jeg er nok ganske nygravert. Men var jo en flot stigning;) Tok nye hcg prøver i går for å forsikre at det er noe der. Og skal ha ny ul omhalvannen uke... Så det er håp;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå