Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har hatt barn med låsinger i nakken, hvordan var deres barn før det ble oppdaget? (er vell det samme som KISS?) Så dere klart noen av kjennetegnene? Og hvordan ble de etter behandling?

Har en gutt på 7 uker, og synes han er så missfornøyd når han er våken, mye klgaing og skriking.. Tror ikke det skyldes luft, høres ut som om han får ut ganske mye luft..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min har kiss. hun jklarte ikke ligge med hodet til høyre. skrek med en gang vi la hu ned. orket ikke noe. bare skek. sov aldri. skjønte det var noe,men ingen tok mine ord. hun er 3 mnd og går nå til manuellterapaut.. etter 1beh, klarte hu å se til høyre og godtok å ligge alene. sovinga er fortsatt grsom (max 7 pr døgn).. mye skrik men.. skal til 2behandling imorra

Skrevet

Jeg så mange av tegnene allerede mens vi lå på barsel. Men da viste jeg ikke hva ¨KISS var.

Så leste jeg F&B. OG gikk inn på siden kiss-kidd.no

Der så jeg hva som har plaget gutten min (8uker)

Han var født stor, lang fødsel, ligger i c, tatt med vakum, favoritt side, holdt på over en uke før han tok puppen, sint, ja det kan jeg love deg! Og vanskelig å få til å sove. sover ned til 8 timer på et døgn.

Før jeg fikk legen til å se på han. Fikk jeg masse råd mot luftsmerter. Hehe. HS trodde det kunne vere kolikk bare. Men jeg så ikke de vondt i magen tegnene.

Vi fikk henvisning til fysioterapaut. Var der på fredag, og fikk noen råd. Pluss at hun gjorde noen små manipuleringer i nakken. Virket litt bedre den dagen. Og favoritt siden er litt enklere å snu.

Så har han favoritt side. Prøv så mye du kan å henvende deg til han på andre siden. Sier ikke så mye mer om det. For du sier ikke noe om at han har det problemet.

Ringte til manuellterapaut i dag. Og heldigvis pga en avbestilling rett før. Så fikk vi time der allerede på torsdag. Så da får vi se hvordan det går der.

Anbefaller deg å kontakte en manuellterapaut. Der trenger du ikke henvisning, og det er gratis. Neste ledige time der jeg ringte var egentlig om drøye 2 uker. Så jeg var heldig......

Er det ikke kiss så har du i alle fall fått orden på låsningen. Også slipper du å lure. Ikke noe koselig å ikke vite.

Men pass på at du går til en som vet hva h*n driver med.

Lykke til Leonora_

Skrevet

Det kan være så forskjellig hvordan dette oppdages... Symptomene trenger ikke være mange eller ekstreme... Gå inn på kiss kidd forum, her kan du lese min og andres historier om hvordan dette ble oppdaget...

http://kiss-kiddforum.com/phpBB_norsk/phpBB/index.php?sid=108684ccdbcf1771cc387b19372efb24

Hadde jeg vært i tvil ville jeg sjekket dette ut med en gang var jeg deg. Jo tidligere jo bedre!! Føler vi her har gått glipp av mye tid grunnet dette og at det ble oppdaget forholdsvis sent (i mine øyne)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...