Gå til innhold

Dere som jobber i butikk, hva får dere i timelønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 27, fagbrev i butikk, og jeg får 130,50kr i timen, synest det er vel LITE, ennå fagbrevtillegg på 8 kr er inkl. i dette..

Skal nå overta stilling som avdelingsleder, da må jeg kreve en del mer i lønn.

Hva tjener du i timen, og alder?

Da har jeg noe å slå i bordet med viss de "prøver" seg .

Takk for svar!!!

Skrevet

Se butikksjef.no og klikk deg inn på "lønn", så har du en bra pekepinn på trinnene selv om det ikke er spesifisert hvor grensene går mtp ansennitet etc.

Som avdelingsleder har jeg tjent mellom 150 og 190 alt etter hvor mye jeg har hatt ansvar for, og om overtid er inkl (det var den i sistnevnte men ikke i førstnevnte, der kom ub og overtid i tillegg) - jeg har ikke fagbrev men jobbet i butikk i 15 år (i ulik stillingsgrad - 100% siste 8 år).

Skrevet

Da er du underbetalt.

Jeg får tariff, høyeste ansinitet, uten fagbrev og fullført skole.

27 år.

144 kroner i timen.

Skrevet

135 i timen. 26 snart 27;) ufaglært forresten. har fagbrev i noe heeelt annet.

men snittlønna er mye høyere mtp tilleggene.

Skrevet

whaaat?? jeg er 24 år, har også fagbrev i butikk, får fastlønn på rett under 25.000 i mnd. det utgjør en del mer i timen enn du har! jobber 100%, vanlig ansatt, ikke noe ansvarstillegg o.l.

Skrevet

herregud, det er jo sykt... eg må tydeligvis ta ein prat me ledelsen.. trives så godt me jobben at eg vil ikke slutte, men kan jo ikke finne meg i hva som helst heller..

Skrevet

ja, du bør virkelig ta deg en prat med ledelsen.. er det i en kjede du jobber eller?

Skrevet

ja, jobber i sørbø gruppen... får du mer i timen etter hvor mange år du har vært i arbeidslivet? jeg har jo jobbet i 10 år, med unntak av permisjonene jeg har hatt med mine 3 barn..

Skrevet

ja jeg har full ansinitet, men det er 6 eller 7 år som er full ans. i butikk mener jeg. i den kjeden jeg jobber, har jeg jobbet siden oktober 06. og gikk ut i permisjon med minstemann i juni 08.

Skrevet

Ja full ansinitet er rundt 6 år og gir høyeste lønnstrinn. Som er 144, et eller annet =)så har man fagbrev tillegg oppå der igjen.

Spørr om du får se et lønnstrinn skjema. De får nye tilsendt hvert år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...