Suretær Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Fra alkohol altså... Kan man ta seg at glass vin en sjelden gang eller er det helt fy fy.. ???
Hermione_77 Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Jeg tar et glass i ny og ne. Et par ganger har gutten min da våknet igjen litt tidligere enn normalt og jeg har endt opp med å amme med litt dårlig samvittighet. Dette selv om jeg drakk såpass lite og det hadde gått såpass lang tid etterpå at det ikke burde være noe problem uansett. En gang har jeg drukket mer en 1 glass og da fikk han mme på natten.
NormaJean Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Jeg tar meg gjerne ett glass eller to på kvelden, ser ikke noe problem med det! Lillegutt sover hele natten (fra 19 til 05-06). Det er forsvinnende lite som går over i morsmelken og så lenge jeg venter med å amme til jeg ikke har promille så er det ingenting galt med å kose seg! Slikt må man jo nesten bare føle på selv, selv mener jeg sunn fornuft bør gjelde!
Vinden blåser Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 et glass vin en gang iblandt er ikke noe problem... forskerene gikk ut å anbefalte et glass vin iblandt for oss ammere... ;-) (dette var når jeg var gravid i sommer)
Leonella777 Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Jeg er skeptisk til å drikke noe alkohol i det hele tatt jeg... til for mye koffein oxo, men det er an anna sak... Jeg er helt avholdende, og om jeg skulle tatt meg et glass eller to, ville jeg ha pumpet meg på forhånd, eller gitt MME da.... Jeg er litt streng og nøye, jeg vet det.... men trives med det Syns det er godt å se at flere er nøye da Men tenk bare på den bittelille ferske leveren til baby!! Den tåler lite....
Tre_Blir_Til_FIre Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 Jeg har ikke drukket enda, gullet er snart 11 måneder gammel. Men det vil ikke si at man ikke kan drikke :-) Man burde avstå fra alkohol den første tiden pga. melkeproduksjonen kan svekkes..
Suretær Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2009 Ok : ) Takk for svar jenter, ha en fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå