mamma til to blånisser :) Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 jeg har alltid hatt en syklus på rundt 25-28 dager...i dag er jeg på den 28 dagen og kjenner ikke antydning til mensen. vi prøver å få baby, når kan jeg tidligst ta en en graviditets test da?
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Er det ikke bare å ta en i morgen da? Gjerne med morgenurinen om det er veldig tidlig..
StrøkenFrøken Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 clearblue kan du ta 4dager før forventa mens, de andre dagen du skulle hatt den:)
Trulte76 Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 fra den dagen du venter mensen kan du ta en test uansett tidspunkt på fagen. Men morgenurinen inneholder mest hcg om du er gravid
mamma til to blånisser :) Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2009 okay, så jeg kan ta en test uansett når på dagen sånn egentlig? er morgenurinen best fordi den har lagt lengst i blæren? er det det samme hvis eg la være å gå på do u 4-6 timer på dagtid, og så tar en test? i dag er det 30 dager siden første dag fra forrige mens. i følge terminkalkulatorer er jeg nå 5 uker på vei hvis jeg er gravid, da mp det vel synes på testen vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå