Gå til innhold

Renselse eller mensen??? ( samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det fire uker siden fødsel, og jeg har ikke blødd stort den siste uka, kun bite litt brunlig renselse av og til. Men i natt og i dag har jeg blødd som en vanlig mensen! Skjønner ingenting jeg!

Kan det være mensen, eller kan det være noe "galt" med livmora? Har ingenting vondt...

Please svar!

Jeg fullammer både dag og natt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg høres det ut som renselsen. Det er vanlig at blødningen avtar litt etter noen uker, for så å begynne å blø mye mer igjen. Det gjorde jeg etter begge mine fødsler :)

Skrevet

I dag var har det nesten ikke kommet noe igjen, så da virker det hvertfall ikke osm en vanlig mensen likevel. jeg pleier å blø mye i minst fire dager når jeg har mensen.

Så da satser jeg på at det bare var renselsen... Men bare så rart når det kommer og går sånn...

Godt å høre andre også hadde opplevd liknende!

Skrevet

Denne gangen blødde jeg i ca 2 uker, også avtok det...så kom det endel "klomper" ut, og jeg blødde i en dag... samme skjedde forrige uke, kom noen "klomper" og blødde litt mer... snakka med legen om d idag (var der pga noe annet, egentlig) og hun sa det var helt vanlig å blø litt av og på i opptil 6 uker, og at sålenge magen ikke virker hard eller at du får sykdomstegn som tyder på betennelse er det ingen fare:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...