Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Signerer denne med anonym siden vi så vidt har begynt å leke med tanken om et barn til. Har en knott på 2 år fra før Har en brio kombi, men ønsker ny vogn til neste. Synes Mutsy´n ser ålreit ut. Ønsker vårbarn, så det er helt greit at bagen ikke er så diger. Og ønsker en som tar mindre plass i bilen enn brio´n. Den er jo diger! Hjelp meg med deres erfaringer a jenter
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Jeg har solgt min nylig. Vi var ikke så veldig fornøyde og brukte den ikke så mye da vi arvet en Simo kombivogn som vi brukte mye. Som sportsvogn synes jeg den var grei, men som bagvogn liten og trang og liten kalesje synes jeg. Kalesjen beskyttet for lite mor snø og vind og ungen min hadde veldig vanskelig for å sovne hvis han kunne se for mye ut. I simoen så han ingenting og det ble mørkt og fint! Men jeg hadde vinterbarn da. Det kommer an på hva man har tenkt å bruke vogna til. Som en snerten vogn til butikktrilling, småturer, trilling på asfalt, av og på buss og inn i bil etc er den nok veldig kjekk. For oss var det viktigere med en solid, romslig vogn med god fjæring etc. Babyen var fortsatt liten hele vinteren, vi var mye og lenge ute på grusveier ol. Det jeg synes var bra med vogna: Sportsvogna var bra og det med de svingbare bakhjula gjør at man lett kommer fram på smale steder, lett å snu og svinge ol. Den er stilig å se på og ikke så mange andre har den (for alle andre har tfk!! Man kan ha den forovervendt eller bakovervendt. Den har nesten full liggestilling og holder til et ganske langt barn (mener å huske 92 cm?). Anbefaler deg å prøvekjøre en mutsy litt hvis du har muligheten for det. Lettere å gjøre et riktig valg da!
skulle så ønske... Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Jeg lurer og på en slik vogn og har hørt veldig mye bra om denne, men finner ingen forhandlere som selger den lenger. Noen som kan tipse om steder der den kan kjøpes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå