Zitro Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Hvor pokker skal man bo da? Alle disse stedene i Danmark sier meg ingenting pga jeg er ikke kjent.... trenger ikke bo i gangavstand til legoland likosm, 1/2-1 time med bil unna er ikke farlig....
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Visitdenmark.no Gå inn der. Finn et kart. Finn legoland, finn en strand i nærheten, på østkysten er det finest for barn, og finn et sommerhus på den stranden. Ellers så tar det vel ca 3 timer fra frederikshavn til Legoland, så de store avstandene er det ikke i Danmark. Selv liker jeg Mols og Djurs best. I år skal vi bo ved Ebeltoft.
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Vi bodde på Søhøjland feriesenter i høstferien. 1 times kjøring til legoland. De eldste leilighetene virket noe slitt, ihvertfall sett utenfra. Vi leide et såkalt luksushus og det var helt topp. Sikkert enda bedre om sommeren. Rikelig med aktiviteter for ungene. Innendørs lekerom, hoppepute ute. Svømmehall. Vi er vant med ganske flott svømmehall her hjemme, så denne syns vi var litt slitt. Lemvig feriesenter ligger et stykke lenger vekke fra Legoland. Brukte vel ca. 2 timer samme hvilken vei vi skulle. Greie leiligheter, like ved sjøen, innendørs svømmebasseng. Har også bodd i sommerhus ved Ebeltoft. Syns det var litt stress å leie hus med små barn. Gikk å var livredd for å ødelegge noe hele tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå