♥ Bea savner nurket i magen♥ Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 De sa ikke at jeg var overstimulert under uttaket eller da jeg fikk satt inn gullegget mitt som visst var 8 delt da de satte det inn. Nå er jeg en del ooppblåst enda, har vært det siden uttaket. Og jeg har endel smerter når jeg gjør store bevegelser og når jeg tisser. Det er som en nål som stikker opp gjennom eggstokkene. Er det noen andre som kunne fortalt litt om hva det er som skjer under overstimuleringen eller som vil dele erfaringer? Et spørsmål til, er det bra med et 8 delt egg?! Hvor mange ganger bør egget være delt før de vil sette inn egget? Tusen takk:o)
Milla_74 Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Har ikke noen erfaring med overstimulering, men jeg blir alltid veldig oppblåst i magen på slutten av sprøyteperioden og under rugetiden likevel. Hadde sykt vondt i magen rett før og når jeg skulle tisse første uka etter 1. uttak. Trodde jeg hadde fått urinveisinfeksjon, men legen mente jeg sannsynligvis hadde blitt stukket i blæra under egguthentingen. Det kunne visst skje fra tid til annen... "Tisse"-smertene avtok etter 1-2 uker, og fant ut etterhvert at det hjalp å lene meg sideveis mot høyre når jeg skulle tisse (det var på venstre siden jeg hadde vondt)..... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå