♥ Bea savner nurket i magen♥ Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 De sa ikke at jeg var overstimulert under uttaket eller da jeg fikk satt inn gullegget mitt som visst var 8 delt da de satte det inn. Nå er jeg en del ooppblåst enda, har vært det siden uttaket. Og jeg har endel smerter når jeg gjør store bevegelser og når jeg tisser. Det er som en nål som stikker opp gjennom eggstokkene. Er det noen andre som kunne fortalt litt om hva det er som skjer under overstimuleringen eller som vil dele erfaringer? Et spørsmål til, er det bra med et 8 delt egg?! Hvor mange ganger bør egget være delt før de vil sette inn egget? Tusen takk:o)
Rose69 Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 8-delt er helt supert !!!! Perfekt! Har de alltid vært 8-delt de andre gangene også? Hvor stor dose og hvor lenge tok du? Hva slags medisin? Gonal-F? Du er ennå ung, så dette går nok bra til slutt! Ting tar bare litt tid noen ganger. Håper noen av de andre jentene kan hjelpe deg med spørsmålet om overstimulering.Har ikke erfaringer derfra. Masse lykke til :-) Hilsen gamle hønemor /
♥ Bea savner nurket i magen♥ Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2009 Jeg gikk på Syrnerela og 150IE med Menopur i 8 dager. Den skal visst gjøre eggene større litt fortere enn Gonal f, slik som jeg forstod det. Jeg gikk første gangen på Gonal-F, men da måtte jeg gå 4 dager ekstra med sprøytene fordi eggene ikke var store nok. Så det er vell derfor jeg måtte gå på Menopur denne gangen:o) Første gangen tror jeg egget var 6 delt, og fikk satt det inn på et ferskt forsøk, andre gangen var et fryseforsøk og da tror jeg det var 4 delt. Men jeg husker ikke helt. Takk for svar:o)
L<3E<3 Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Du er heldig som fikk innsetting, d går nok bra til slutt..:=):):) lykke til jeg selv fikk ut 40 å måtte vente med å få innsetting..
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Hvor lenge er det siden uttaket? Det er mange grader av overstimulering. Jeg fikk det også ei stund etter uttaket, men det ble aldri så ille som noen av de historiene en leser om her. Så jeg håper det nøyer seg med litt oppblåsthet for deg og. For øvrig er det ofte et tegn på graviditet hvis overstimuleringen melder seg ei stund etter innsetting, det kommer av at eggstokkene går litt amok når kroppen begynner å produsere graviditetshormoner. Håper det er slik for deg og!
♥ Bea savner nurket i magen♥ Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2009 Vet liksom ikke helt når det begynte, hadde egguttak tirsdag og satte inn fredag. Men jeg hadde voldsomme smerter av uttaket (kanskje fordi jeg i sommer fjernet noen store endometriosecyster på eggstokkene). Smertene gikk sakte men sikkert over i oppblåst mage! Men tror nok det kanskje var før innsettng at jeg ble sånn. Nå har magen heldgvis gått ned, men har store stikkinger inni der stort sett hele tiden når jeg beveger på meg. Kjennes nesten ut som de har glemt den stooore nåla inni der! Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå