Gjest Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 visste såå godt at det var noe jeg spiste som mini fikk vondt i magen av. så jeg kutta ut masse typer mat å det funka fint. men i går så spiste jeg et par sjokolader, litt lakris og et par kjeks. aldri om jeg skulle gjort det. i dag morges så lå hun å vrei på seg kjempelenge.. kunne se at magen hennes jobba noe enormt.. stakkars lille.. hun grein ikke. men hun hadde det ikke godt.. å jeg som visste at sjokolade kunne være en av tingene hun reagerte på.. snakk om å være egoistisk
Noah+Gabriel-mamma Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Uff, ja. Ikke alltid så lett å vite hva man skal holde seg unna heller. Eller lett å holde seg unna det som er godt. Men jeg synest ikke du skal få så inmari dårlig samvittighet. Det kunne sikkert vært værre ting du kunne utsatt henne for for å si det sånn. Hvis du gned henne litt på magen så får hun jo både kos,nærhet og "lette på trykket" samtidig? Som mødre har vi mer enn nok dårlig samvittighet for alt mulig, så ikke tenk så hardt på det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå