Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 1. februar 2009 #1 Del Skrevet 1. februar 2009 Hei alle damer! Du verden hvor fort tiden går i andre svangerskap - 26 fullgåtte uker i morgen :-) Og stort sett smertefritt har det vært til nå også, bortsett fra en liten uke med influensa nå nettopp.. Jeg er ofte innom bim og bla de modne gravide, men er en av de mange passive brukerne. Meldte meg nesten ut her da duotestdebatten her inne tok helt av, og noen modne damer viste seg å være noe ganske annet. Men nok om det. Livet som annengangsgravid 39 åring er bra. Det er noe pes med full jobb som krever mye, ei snuppe på 14 mnd som skal hentes og leveres, men Bellamannen og jeg klarer det ganske greit. Denne gangen skal jeg bruke tre uker av permisjonen til fleksibelt uttak - noe som betyr tretti uker i 90% stilling - kommer til å bli godt når to små skal fases inn i et hverdagsliv etter hvert! Jeg har forresten termin 13. mai, bor i Oslo og skal føde på Ullevål B som sist. Jeg har ikke hatt anledning til å være med på noen treff for modne Oslodamer ennå, men vil gjerne treffes når det blir mer vår i været og permisjonen starter! Det var en liten oppdatering fra meg - håper dere får en fin søndagskveld og en fin uke! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139562163-101-dager-igjen/
aug68 Skrevet 1. februar 2009 #2 Del Skrevet 1. februar 2009 Heisann! 26 uker i går og nyter hver dag. Termin 11 mai, og teller ned :)Første barnet mitt og eg har heller ikke vert noe syk i svangerskapet, litt småkvalm i starten, men absolutt til å leve med. Veldi mye leven om kvelden fra "lillemor" i magen, men rekner med at mye liv og røre = frisk og rask Kjenner at blæren min får gjennomgå og blir hyppig brukt som fotball. Men som sagt, alt dette er helt nytt for meg og eg koser meg fælt med alt dette nye som skjer Er som deg en passiv bruker her inne. Leser mye av det som blir skrevet men er litt lei av duotester og fostervannsprøver. Hadde håpet det ble skrevet litt om positive og morsomme ting. Ha en flott ny uke Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139562163-101-dager-igjen/#findComment-139564304
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 2. februar 2009 Hei aug68! Så gøy med noen som har kommet *akkurat* like langt! Bra at du også er i bra form, da er det jo litt typisk at man ikke har noe å "rapportere" om på en side som denne.. Bortsett fra denne influensaen, som er rimelig standhaftig, er også jeg i tipp-topp form. Med lille snupp (født i des 07) var jeg også i god form, noe som gjorde det "lett" å gå på en gang til så kjapt. Nå nettopp bestilte jeg time til 3D-ultralyd! Fredag 20. februar, jeg er da 28+4. Vi gjorde det forrige gang også, og vi kan jo ikke begynne å forskjellsbehandle allerede nå.. Det var en helt spesiell opplevelse, samtidig som det er en grundig medisinsk sjekk, noe vi synes er verdt 1200 kr. På den ordinære ul'en var alt bare bra - og vi venter sannsynligvis en jente til :-) Håper å få det bekreftet på 3D-ul'en. Ha en fin vinterdag! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139562163-101-dager-igjen/#findComment-139566427
Dukkedeisi Skrevet 3. februar 2009 #4 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei Bella,det var lenge siden! Jeg er for det meste inne og leser her, jeg også, det blir straks mer sjeldent med innlegg fra min side... Jeg er snart 32 uker avgårde, synes som du at tiden går fort. Er i full jobb, men har tilretteleggingsmidler, det har nok vært gull verdt! Jobber som leder på en utvidet småbarnsavdeling i barnehage, så det blir ikke til at en sitter så mye på rumpa akkurat:-) Trives veldig godt på jobben og er glad for at formen er så bra at jeg kanskje kan fullføre også siste etappe før jeg går i fødsel! Lillebror spreller og sparker godt fra seg, det begynner å bli trangt i den lille(!)hulen hans! Vurderer å be om en vekstestimering, om ikke annet for å få hilse på igjen:-) Søsteren var over fire og en halv kilo,og selv om det gikk helt fint å få henne ut ønsker jeg ikke å gå så mye over tiden av hensyn til gutten i magen.. Vi gleder oss så veldig til å få møte ham! Ha en glimrende uke! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139562163-101-dager-igjen/#findComment-139571693
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå