meg83 Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Hei! Jeg er på rugedag 14 i dag, men begynte å blø for flere dager siden. Hdde ekstremt vondt i rygg og mage rett før, så derfor mistenkte jeg SA. Legen min har nå bekreftet at det var SA ved 4+4. Siden jeg ikke har testet positivt, så heter det visst ikke egentlig SA, men som han sa så kunne han se at det var det det var. Andre som har opplevd dette? Litt rart å miste fosteret uten først å vite at det var der.. hadde mye symptomer, men... Andre som har opplevelser med SA så tidlig? Flere som ikke har testet positivt?
Lillevenn33 Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Jeg opplevde dette denne uken. Jeg hadde en MA i fjor og har fortsatt rester igjen i livmoren etter dette. Mne, jeg fikk EL og hadde sex. Testet negativt etter MA for lenge siden, så det var ingen HcG i kroppen min. Jeg ble mer og mer kvalm i løpet av uken og puppene var veldig ømme, så jeg bestemte meg for å teste. Da fikk jeg en veeeeeeldig svak strek (12 dager etter EL). På dag 13 var streken borte. Nå har jeg mens og det kommer ut masse klumper og morkakerester, sikkert fra forrige MA, kanskje også fra denne "graviditeten". Jeg ser ikke på dette som en ordentlig SA, siden det kom så tidlig, og det er veldig naturlig, det skjer med mange kvinner uten at de vet det. Men for deg er det likevel ikke noe morsomt å måtte oppleve for seg som har måttet gå gjennom IVF for å bli gravid. Håper det klaffer neste gang for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå