Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg var å fikk satt inn egg på onsdag, og lurer da på om jeg kan ta sol?

Vet at man ikke skal sitte i badstu etter dette,men ble så usikker i forhold til solarium...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at man skal unngå å gjøre magen veldig varm.Så da kommer det vel litt ann på hvor lenge du pleiei å sole deg? Om du steiker deg på full guffe i 45 min elller tar en kjapp 20 minutters liksom..Vei det har vært sagt her inne at det ers å bra å holde varmeflaske på magen i rugetida,men jeg leste nettopp et sted at dette burde man heller gjøre FØR uttaket,ikke vet jeg..Personlig hadde jeg holdt meg unna varme,just in case.vi går igjennom nok i disse rundene,ikke vits å ta sjansen tenker jeg! Hva med selvbruning??:)

Skrevet

Ups,ble visst litt ivrig,endel skriveleifer her!;) Har ikke talefeil altså,sier ikke "pleiei",tihi..:)

Skrevet

Tusen takk for svar frk bulle:)

Bruker ikke å ligge så veldig lenge om gangen, men er enig med deg, jeg holder meg heller unna. Ingen unødvendige sjangser skal tas.

Hehe, er ikke greit å få fingrene til å henge med alltid.=)

Skrevet

Ville nok også holdt meg unna solarium, men er det ikke samtidig bra dette med en varmeflaske over magen slik som frk Bulle sier?! Tenker at det kan være bra for blodgjennomstrømmingen til livmoren?

Eller?

Skrevet

Jeg trodd også at dette med varmeflaske på magen var bra for blodgjennomstrømningen under ruginga...

Skrevet

Det er så dumt når jeg ikke husker hvor jeg leste dette om varmeflaskegreiene,men saken er iallefall den at jeg hadde fått for meg at det måtte være så bra med varmeflaske på magen ved forrige runde,og satt mye med dette selv.Så jeg ble selv veldig forskrekket når jeg leste dette om at det var NEGATIVT etter innsett,tenkte at ;søren,nå har jeg vel kokt disse stakkars eggene mine! Husker bare at jeg leste det,men ikke HVOR! Men FØR innsett var det veldig bra med varme.Tror det er viktig å ikke fryse osv,men vi er tross alt ikke høner heller,hehe::;)

Jeg valgte iallefall å droppe mageoppvarming på denne runden..(ikke at det hjalp da, men..:/)

Skrevet

Tusen takk for svar jenter.:)

Tror jeg står over..tør ikke ta noen sjangse.

Masse lykke til alle sammen.

klem fra meg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...