Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 I rødvinsflaskene mine er det heldigvis ingen kalorier
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 He he. Det er det jeg håper for mine flasker også, men dog litt i tvil ;-) HI
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Her føler jeg for å sitere min manns mormor, som hardnakket påstår at vin på kartong er uten kalorier ifht flaskevin Samme dama mener forøvrig at kvoten ikke gjelder når man _kjører_ over grensa fra sverige, og lesser på med ene kartongen etter den andre
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Kul mormor til din mann, hvis hun har kontroll med eget forbruk da vel og merke. Min mormor på 86 mener det samme, men hun har total kontroll så det er ikke en sjel i familien som bekymrer seg over slike uttalelser fra den kanten ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 mener det er ca 100 kcal i et glass vin, så ca 500 ?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #7 Skrevet 1. februar 2009 Hun har full kontroll ja, rødvinen gir hun bort til barn og barnebarn, og beholder 1 kartong søt hvitvin selv. "God vin smaker best i godt selskap" sier hun også, og DET er iallefall sant (jeg tar de andre synspunktene hennes med en stooor klype salt hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå