mamma til to sjarmtroll:) Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Himmel for noe greier. Hele familien bortsett fra mor er syk. Takk og lov at jeg ikke har blit..enda..hvordan skulle det gått!? Eldste barnet er på bedrngen, men med en himla diare, så blir vel ikke bhg i morgen, søren..men minstemann på 6 mnd har kastet opp masse og hatt ei diareblie jeg ALDRI har sett maken til! Blandet 500ml kokt vann med 1/2ts salt og 4ss sukker. Håper på god effekt. Er bare så kjedelig. Livet står helt stille nå mens vi venter på bedring. Håper bare jeg slipper!!!
zombie2be Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 jepp:( heftige saker.. her r det pappaen som foreløpig har unnsluppet. lillegull på 10 mnd kaster opp alt han får i seg, jeg løper opp å ned på do hele tida.. måtte det snart være over!!! emm.. kokt vann med salt og sukker??! why?
2SmåTroll Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Her er det pappaen som har sleppi unna. Tullene min fikk det ganske mildt. Eldste kasta opp kun en gang, minste 2 og hadde en diare bleie. Jeg fikk det litt verre, kom begge veier i hele går og følte meg helt j....
mamma til to sjarmtroll:) Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2009 Anbefales til de som ikke ammer. Da bør man droppe MME et døgn eller to og bare gi dette vannet med salt og sukker. For å opprettholde saltnivået i kroppen etter all væsketapet.. Men en gang jeg ga noe melk kom det opp igjen.. snodige greier..
mamma_til_2_prinsesser Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Hvor lenge varer dette? Vi er på 3 døgnet her i huse og jeg blir snart gal!!!! Si at det går snart over...plz...
mamma til to sjarmtroll:) Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2009 Far og eldstemann ble gode eter to døgn, men minstemann har kastet opp nå siden lørdag. Vurderer snart å kontakte legen for dehydrering. For hver gng jeg tror han er på bedringen, så kaster han opp igjen! Holder på å bli gaaaal! Hadde meg en tur på butikken istad og det føltes helt Fantastisk å komme ut av hus etter så mange dager alene! God bedring til dere! - hvordan er formen nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå