lucky1 Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 men det er tungt, sukk, skal klare det!!!!!!!!!!!!!!
Axelia Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Lykke til,dette klarer du :) DETTE KLARER DU !!!!!!!!!!! Hev hode og vær stolt!Du er en god mamma for babyen din Hilsen en som også endelig har klart det!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Stå på, har selv holdt opp i 1 uke og 1 dag, går bedre for hver dag, og så er det så deilig å føle den mestringsfølelsen. LYKKE TIL videre, dette klarer du
gizmona Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 gratulerer, samme her... Tok min siste røyk søndag. Men var ganske gåen i går kveld. Hadde så utrolig lyst på røyk. Er helt utrolig tungt. Men skal klare det her å Håper jeg.... Stå på alle sammen...
Plikkert70 Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Stå på damer, har holdt opp i 2 uker og en dag en deilig følelse. Det blir bare lettere og lettere for hver dag. Lykke til alle sammen
gizmona Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 fortsatt røykfri her:) stolt av meg selv. Har bestandig sagt at jeg skulle slutte å røyke hvis jeg blir gravid. Venter nå første barn, men var vanskeligere enn jeg trodde å slutte.... Men klarte det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå