*SmurfeMamma* Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 hei vekt81:legger svaret her også jeg tilfelle du ikke ser det i den andre tråden:) jeg fikk vel ikke så mye ut av det kortet men... jeg er nå iallefall gravid da:):) testet posetivt i går 8 dager over IKM:... jeg føler tre barn på deg. 1 gutt... et lite opphold.. mulig ny mann?? så en gutt og en jente. føler en ny graviditet på den i slutten av dette året... så det blir ca augustbarn 2010. jenta vil ikke komme så veldig lenge etter, mulig slutten ev 1012.. klem
vekt81 Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Hei lilleknøtt!! Du er veldig treffsikker... Jeg har en sønn som født juli2004... Så en sønn født i juni 2009! Et barn til ønsker jeg meg og det hadde vært veldig morro med en jente og i 2012 ville vært akkurat passe!! Tusen takk! kan trekke et nytt kort på deg en dag du ønsker..Klem
*SmurfeMamma* Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2009 ja det må du gjerne gjøre... lurer litt på kjønn da... men det er kanskje vanskelig å få ut av kortene?? moro at jeg hadde rett:) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå