Gjest Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Her er jenta 10 1/2 mnd og kjøpte en pakke med Libero up&go bleier igår, nr 4. Hvilke erfaringer har dere med slike bleier? Holder de på bæsj og sånt?
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Jeg begynte når lillegutt nektet å ligge på ryggen på stellebordet lenger... da ble det veeeldig vanskelig å ta på en vanlig bleie. Har hatt mer lekkasjer med up and go enn med vanlige.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Begynte når hun var 8 mnd, brukte de litt på dagtid når hun skulle bevege seg mer på gulvet. De holder like godt på avføringen, såfrem til at de ikke er ekstremt løs i magen. Da kan det lettere sige ut på sidene, mellom lårene.. Holder ikke på like mye væske som den vanlige heller, men det er jo bare å skifte den oftere. Det som er synd er at vi fikk høre at de ikke ønsker slike bleier i barnehagen, fordi med de andre bleiene kan de skifte på de uten å må ta av alt. Hun skal ikke begynne før hun er 1 år, men synes det var litt dumt jeg.. Der skal de jo være veldig aktive, bedre med denne bleien da.
Smileymor Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Hei Mamma til Christina, Ville bare komme med en kommentar til innlegget ditt. Jeg har tidligere jobbet i barnehage og jeg forstår at du gjerne kunne ønsket at de kunne bruke up and go i barnehagen også. Men når man skal ut på tur i skog og mark med de små så er det så greit å slippe å ta av dem alle klærene for å sette på up and go bleiene. Ellers er de ikke til bry og du kan jo fortsette med up and go hjemme og bare ha "vanlige" bleier i barnehagen.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Jeg har prøvd det, men synes det er enklere med tape bleiene, siden Jonas ligger helt i ro likevel når vi steller på han. Må kle av han alt, og det gjør jeg ikke ellers med mindre han har bæsjet. Så her går det i tape bleier til han kan gå og evt ikke vil ligge i ro under stelling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå