Gå til innhold

Hva koster bleier hvor?

Anbefalte innlegg

Gjest StoooreMagenMin
Skrevet

hvor mye koster en bleiepakke i de tre minste/første størrelsene på de ulike butikkene?

gjennomsnittlig altså, for eksempel de butikkene som fører hver 4. pakke gratis, hva er da gjennomsnittsprisen på en bleiepakke?:)

for min del er disse butikkene aktuelle, men sleng gjerne på flere:)

kiwi

rimi

rema 1000

bunnpris

coop prix

coop mega

ica

spar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pampers nr 1 på Rema koster 20 kr

Libero nr 1 på Coop Obs koster 20 kr

Libero nr 2 (med 46 bleier i!!) på Meny koster 29

Pampers nr 2 (med 35 bleier i!!) på Meny koster OXO 29

Det er det eneste JEG kan bidra med :)

Skrevet

off, nå husker jeg ikke eksakt pris da..

men tror landlordbleier på rema 100 (7-11 kg) koster 32-33 kr for 50.

omtrent det samme for firstprice bleier på kiwi tror jeg.. rundt 30 der kanskje.

de burde iallefall prøves! her synes jeg de funker like godt spm libero eller pampers!

Skrevet

Kiwi har hver 4 libero bleiepakke gratis. Pris pr pk er 47 kr fra str 3 og oppover. Tror str 1 koster 14 kr og str 2 koster ca 20 kr (husker ikke helt)

Ellers så har jeg fått med med REMAs nye tilbud, med liberobleier til 1 kr stk. Dette blir jo billigere en kiwi...skal sjekke ut det neste gang jeg skal ha bleier

Skrevet

Ja, skulle akkurat til å nevne det; på rema koster det nå 1 kr pr bleie :) Herlig tilbud!

Og siden LIbero 4 varer fra 7-14 kg så kjøpte vi like så godt (kremt) 1200 bleier i går!

Regner med at vi har bleier i noen måneder fremover nå ;)

Skrevet

Hehe...snakk om storhandel, Lotta! :D

Her er det pappaen som har tatt seg av handlingen så langt, så jeg vet ikke nøyaktige bleiepriser - men pappaen sier at Obs! er billigst av de plassene han har sjekka.

Skrevet

På Coop Mega koster Coop bleiene 29.90 om du har coop kort....Libero bleiene koster 39.90 om du har coop kort.....Får 10 kr fråtrekk om du har slikt kort...Uten kort er prisane 39.90 og 49.90

Eg er fornøgd med det,då eg har berre valget mellom det og Rimi, og er ingen stor fan av Rimi....

Skrevet

De på Rema (lanlord) koster 32 kr for 56 bleier. Vi bruker de nå.

Ellers betalte vi 9.90 kr for libero 1 og 14,90 kr for libero nr.2 på Coop Prix

Skrevet

Ja Libero koster 1 kr pr. bleie på Rema i sånn Big Box. Men det er fortsatt billigere for en boks med Pampers på Rema. De koster 0,60kr pr. bleie!! Liberobleiene får man også kun med tape og ikke i up`n go i Libero boxene, men det får man med Pampers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...