Gå til innhold

Hvilken te er den beste? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drikker ikke kaffe, men elsker te.

Liker godt peppermyntete faktisk, men likker ikke tilvanlig peppermynte.

Skrevet

"London"!

Definitivt best. Fås kjøpt på helsekost og binders. Sunkost er billigst. Sikkert 20 forskjellige varianter, og de fleste finnes som grønn også. Koffeinfri, det er jo en bonus. De har stort sett frukt-teer, og det er utrolig mye smak på de! Min favoritt der er orange spicer. Ellers kan eple og kanel, peach paradice og solbær anbefales på det sterkeste!

"Den brune bønne" har en del som du ikke får i norge i vanlige butikker!. !15 minutes. Jeg fant disse i dublin på en liten kafe, Har bare prøvd lakris og peppermynte, og mint. KJempegode begge to, men tror de bare selger i kartonger på 6.

Anbefaler London :)

Skrevet

Enig ang den fra London fruit & herb company. Mange gode å velge i. Den med jordbær og vanilje er kjempegod, og blåbær....

Skrevet

Liker Earl Grey ganske godt, men enda bedre diverse krydderteer fra helsekosten :) Ingefærte med honning er også veldig godt, spesielt når jeg er forkjøla :)

Skrevet

Jeg simpelt elsker en god kopp helt vanlig earl gray med litt sukker i

Skrevet

Er glad i te fra celestial seasonings. Mandarin orange spice er min favoritt om dagen. Kjøper på helsekost.

Men løs te er jo bedre da, men mer styr.

Skrevet

London Fruit and Herb Company, ingen over ingen ved siden. Selges på helsekost!!

Skrevet

Jeg liker masse te, liker best sort te eller urtete, men fruktte kan gå også. Grønn te liker jeg ikke.

jeg liker best:

nypete fra confecta

peppermyntete

earl grey

indian chai (fra lipton kanskje)

lady grey

de fra London fruit & herb company er greie, spesielt den med eple og kanel, men jeg syns de er litt vel søte... litt sånn varm saft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...