♥ Bea savner nurket i magen♥ Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Nå er det mange måneder siden sist jeg var aktiv her inne, men har av og til vært inne og sett hvordan det går med dere:o) Jeg ville bare skrive helt kort om forsøket mitt denne gangen. Det er andre ferske forsøk, men har også hatt ett fryseforsøk tidlig i høst. Vi holder til i Tromsø. I korte trekk: Egguttak 27. Januar- fikk ut 26 egg!!!!)) Dagen etter: 16 av eggene kunne brukes og bare 8 av de hadde blitt befruktet, ble litt skuffet da siden jeg hadde forestilt meg et helt fotballag på frys;o) Dagen etter der igjen var jeg så nysgjerrig for å høre om det var mange som hadde overlevd natten, da hadde de fått til 10 befruktede egg. Kunne ikke tro mine ører! På innsettingsdagen, 30.Januar var det visst bare 5 av de som kunne brukes, fikk satt inn ett 8 delt egg og fikk 4 på frys. Er veldig fornøyd. Men nå sitter jeg her oppblåst i magen som om jeg skulle være 4 mnd gravid og så fort over sykemeldingen min at der står det at jeg er overstimulert!!!!!! Voondt i magen har jeg og makter ikke spise noe særlig for da blir det bare verre. Det hadde ikke streifet meg at jeg skulle være det. Fikk bare med meg en blodprøve rekvisisjon som jeg skal ta på mandag. Trodde det bare var rutiner siden jeg ikke helt husker nøyaktig hvilke prøver jeg måtta ta for snart ett år siden på vårt første forsøk. Men men, det går vell over. Håper jeg. Dere får ha en fortsatt fin fin lørdagskveld:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå