Lillegull og meg Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Hun vil ikke ha pupp mer, bare grøt eller velling. Og d MÅ gis med skje for hun tar ikke flaske heller. Har funnet ut at hun heller sulter seg enn å suge på flaske eller puppen. fatter ikke hva jeg skal gjøre jeg Hun er jo bare 5 mnd. Skal jeg pumpe meg og blande mm med litt grøt da til hvert måltid, eller må hun ha "ren" melk til alle måltidene?
Frøken Freken Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Har du prøvd med nybegynner-nebbkopp eller kopp? SNuppelure drikker vann fra kopp, vil ikke ha vann i noe annet. Det krever litt tolmodighet, men funker greit. Skulle tro at en 5 måneder gammel unge helst burde få i seg en del veske, men kan ikke nok om dette til å uttale meg - spør hs.
Lillegull og meg Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2009 har ikke prøvd med kopp men kanskje en god idè d! Hun har alltid vært vanskelig å få i mat, ei veldig småspist frøken, men hun legger jo på seg, så jeg prøver jo å roe meg med d! Men når jeg hører at babyer på samme alder sluker ei flaske med 250 ml til h vert måltid så blir jo mamma litt engstelig! Vi får bare prøve oss frem. Jeg blander125 ml mm og littegrann grøtpulver i slik at d blir lettere å få i med skje. D går ned da, så hun får jo seg væske. Hoff nei, d er så mye man engster seg for når d gjelder disse små!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå