Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun vil ikke ha pupp mer, bare grøt eller velling. Og d MÅ gis med skje for hun tar ikke flaske heller. Har funnet ut at hun heller sulter seg enn å suge på flaske eller puppen. fatter ikke hva jeg skal gjøre jeg Hun er jo bare 5 mnd. Skal jeg pumpe meg og blande mm med litt grøt da til hvert måltid, eller må hun ha "ren" melk til alle måltidene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd med nybegynner-nebbkopp eller kopp? SNuppelure drikker vann fra kopp, vil ikke ha vann i noe annet. Det krever litt tolmodighet, men funker greit. Skulle tro at en 5 måneder gammel unge helst burde få i seg en del veske, men kan ikke nok om dette til å uttale meg - spør hs.

Skrevet

har ikke prøvd med kopp men kanskje en god idè d! :) Hun har alltid vært vanskelig å få i mat, ei veldig småspist frøken, men hun legger jo på seg, så jeg prøver jo å roe meg med d! Men når jeg hører at babyer på samme alder sluker ei flaske med 250 ml til h vert måltid så blir jo mamma litt engstelig! Vi får bare prøve oss frem. Jeg blander125 ml mm og littegrann grøtpulver i slik at d blir lettere å få i med skje. D går ned da, så hun får jo seg væske. Hoff nei, d er så mye man engster seg for når d gjelder disse små! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...