Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 han drakk av en annen unges/voksens juiceboks ? en venninne av meg sliter med nervene, og såg ikke at ungen sin løp bort til ett annet bord og drakk av noen andres juiceboks. så eg spør for hennes del, så eg kan få roet henne ned litt. er det farlig?
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Slikt gjør da barn.... Tenk deg alle lekene i barnehagen og hjemme som du sutter på og som andre sutter på....... Hadde jeg ikke bekymret meg for..... Klart hadde vedkommende vært narkoman osv så hadde jeg vært veldig redd ja.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 ja, det er jo sant...men hun er som sagt plaget med nervene så hun tenker ikke alltid så realistisk... dette var ett "lukket"arrangement for ett selskap, så regner ikke med at det var annet enn "normale"voksne der og barn....dette var en slik kuli juice og, er vel typisk unge juice tror eg
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Da hadde jeg tatt det helt med ro ;o))))
mai mammaen til to Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 nei selvfølgelig er det ikke farlig.. bare å ta det helt med ro... barna spiser jo på de samme lekene osv.. dem spiser sand, små steiner osv. går helt fint..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå