Gå til innhold

Mens vi venter på 12uke, NAVN???

Anbefalte innlegg

Så går vi vel her å venter flere av oss, på at de 12 første ukene er omme, og vi kan starte å handle nette små bodyer til babyen! I mellomtiden, i allefall for min egen del, går jeg å tenker på navn dagen lang! Noen i samme modus?

Silla, Maja, Sophi, Lila, Ada

Emil, Kasper, Adam, Oskar

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139558552-mens-vi-venter-p%C3%A5-12uke-navn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Emily, Sophie, Katie

Isaac, Adrian, Balder

Kanskje noe internasjonalt men må tenke på navn som passer både i Norge og England siden faren er engelsk :)

Har allerede handlet litt klær, kommer jeg meg ikke forbi uke 12 så kan søskenbarnet mitt som har termin i mai få noen ekstra bodyer ;)

Tenker en del på navn jeg også, og siden pappan er italiensk, bør det fungere i begge land. Det finnes jo veldig mange fine italienske navn, men de blir ofte litt pussige uttalt her til lands. Jeg har en liste over navn, men føler at jeg må se og bli kjent med den lille før vi kan sette noe navn på han/hun. Plutselig så er det en Emiliano som kommer ut, mens vi har bestemt oss for Leo, om dere skjønner hva jeg mener?

Annonse

Her tror jeg det blir Tuva Synnøve hvis jente.. Gutt litt mere usikkert, men tror vi komer til å bruke navnet Konrad og så et litt mere "vanlig" navn foran..

Vi vil gjerne oppkalle barna våres etter navn i familien, og sønnen våres fra før av er oppkalt etter sin oldefar, og Synnøve er etter min oldemor, og Konrad etter oldefar..

Gjest påtjukken

Så masse flotte navn!!! Vi har tenkt litt på å bruke bokstaven A, da både jeg og pappaen har navn som starter på A. Så her er noe av det vi har tenkt på:

Alma - Alva - Aurora - Ariel

Anton - Albin

Men her er noen andre forslag som vi har i reserve:

Ebba - Ellinor - Ella - Lykke (dansk navn) - Olivia - Selma - Thelma - Vilma

Casper - Dennis - Leon - Linus - Julian - Oliver - Samuel - Theo

Å herregud dette skal bli vanskelig folkens!!! :)

Ja, jeg går også å venter på at jeg skal komme til uke 12. Da kan jeg iallfall si det til alle! Vanskelig å holde tett.. Må nok kjøpe noe nytt til babyen, selv om jeg har to barn fra før av. Men alltid kjekt med noe nytt:) Navn kommer til å bli vanskelig, men det skal ikke begynne på A eller M, siden de barna jeg har fra før begynner på det.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...