atsjo Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Har plutselig fått litt sansen for de. Hva syns dere? Casper eller Kasper? Max? eventuellt et navn til
Vannmann35 Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Er litt lei Kasper nå, kjenner to som heter det, samt synes det er litt hardt. Max er søtt, en litt rart på en voksen mann, samt tenker helmax, Maxi Mat, max kult etc.... Max Harry.. He, he... Max Jonathan Max Georg Max Emilian Max Emil Max Fredrik
M ♥ ♂-2010 Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Max Alexander! Gutten min skulle jammen ha hett MAx om jeg ikke kalte katten min det først.. :-)
prebs Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Kasper er et koselig navn - skrevet sånn : ) Max liker jeg ikke, med mindre man heter von Sydow til etternavn...; -)
Hvitkløver2020 Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Liker de navnene kjempe godt!!! Syntes Kasper er fint (men selv har vi en Jonathan og da syntes jeg ikke vi kunne bruke Kasper på nr 2) he he... Max er også fint=) Det er ett navn som står på lista mi=)
MirandaC Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 Kasper er fint, liker best det navnet med K, selv om jeg vanligvis liker best navn skrevet med C, som Christina, Christer osv Max synes jeg blir litt kort, da liker jeg bedre Maximillian el Millian. Hvis barnet heter Maximillian blir jo Max et naturlig kallenavn. Jeg stemmer på Kasper!
atsjo Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2009 Flere? Hva passer sammen med Max? Max Johan?
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #8 Skrevet 13. februar 2009 Jeg synes Max er kjempefint, liker også kombinasjonen Max Marius. Maximilian er litt stilig. Casper/Kasper er spisse og harde navn jeg ikke liker...
Gjest Siklerotte Skrevet 13. februar 2009 #9 Skrevet 13. februar 2009 Liker Max, og har gode assosiasjoner til navnet...
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #10 Skrevet 13. februar 2009 Kasper, om noe. Casper kun om det er oppkalling. Max er middagsmat fra 70-tallet, klebrige boller i feik tomasaus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå