Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå gruer jeg meg så innmarri til resten av behandlingen.

Dette er vår føste runde med PDG, og jeg gruer meg såååå masse akkurat nå. Jeg er godt i gang da. Er uttak på tirsdag og innsett (forhåpentligvis) på fredag. Men jeg gruer meg sånn. Det er så utrolig vanskelig å gå vente sånn. Jeg er UTROLIG dårlig på å vente. Og tenke... Hva om de ikke får ut egg, hva om de ikke blir befrukta, hva om de ikke er friske, hva om de ikke deler seg skikkelig, hva om jeg får satt inn noen, hva om de ikke fester seg... *tenke, tenke, tenke*

Jeg har såååå lyst på barn nå, at jeg vet ikke helt hvordan jeg kommer til å reagere dersom dette ikke går bra. Har gått på masse smeller før, men dette blir liksom bare noe annet. Men dere her inne vet vel hvordan disse følelsene er. Eller?

Uff, dette ble rotete. Er ikke like lett å lufte tanker og følelser alltid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei susa=)

jeg vet AKKURAT hvordan du har det...jeg følte og tenkte akkurat det samme...men det gikk bra..fikk ut 10 egg.6 befruktet seg ,men bare fire delte seg som de skulle(4delt)satte inn et perfekt 4delt gullegg..som jeg nå ruger for fullt på...hehe...er på rugedag 10 i dag.

vet veldig godt hvordan du har det med å ønske seg barn så inderlig...det gjør jeg oxo...og nå har vi en sjangse..=)håper den sitter.

det å lette tanker og følelser og sette ord på det er ikke lett...men det er bare å skrive det rett ut...det er det som er så deilig med denne siden...alle sitter vi i så og si samme båt=)

lykke til...=)

KLEM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...