Gå til innhold

Hvilken vippestol er god??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på besøk fra BIM: )

Leter etter en vippestol som er fin, praktisk og av god kvalitet.

Helst ikke sånn Disney ting..

Noen med en god anbefaling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Baby bjørn sin er knall go.... Hadde en lånt en til eldste mann, men nå har jeg investert i en fisher price rainforrest vippestol og den virker bra den også. Den har leker og da i tillegg=D

Skrevet

Overtok en Chicco vippestol etter min kusine. Den kan man legge ryggen så og si helt i liggestilling og lillemann brukte den fra han var få uker gammel. Elsket den fra første stund. :-) Ikke noe leker på den da. Men har mange ryggstillinger å velge mellom.

Skrevet

Supert, takk for tips. Er det viktig at den koster litt? Har sett en fra Babybjørn til 119,- men er skeptisk pga den lave pris..

Skrevet

Jøsses, det er da ikke noe galt med Disney sin?? Den har jeg, og den er kjempegod den!!

Skrevet

vi har Primi Sogni og er utrolig fornøyd med den!!! Sikker og trygg, mange reguleringer på føttene og ryggen, vippefunksjon og veldig solid. VI har ei på 18 mnd og 12 kg som synes det er veldig moro å leke i lillebroren sin stol(som hun også har brukt til hun var ca 8-9 mnd).....den har tålt den herjinga så langt, o vi har tom arvet den etter ei venninne som har brukt den til sine to jenter!!

Skrevet

Vi har to; den ene er Babybjørn sin (1200 kr ca, så litt dyr, men finnes mange pent brukte på finn), og en fra Chicco (fordelen m den er at ryggen kan legges helt flatt, så vi brukte den mye de første par mnd, når babyen ikke skal sitte no særlig oppreist). Nå når snuppa er 3,5 mnd bruker vi Babybjørnen mest, da den er supergod og gynger av seg selv nærmest:)

Skrevet

Vi har også Baby Bjørn og super fornøyd med den! Han tilbringer nok mer tid i den enn han skal, men sånn er det.

Skrevet

Snuppa her har en fisher price rocker- newborn to toddler. Den kan brukes fra nyfødt til hun blir større. Fra 0-18 kg. Nå fungerer den som en vippestol med tilhørende leker i justerbar bøyle, og på armlenet, men når hun blir eldre kan vi justere den slik at hun får sin egen stol. Ingen vipping, ingen leker, ingen musikk. Disse kan tas av etterhvert som hun vokser, og så har den en sånn vibreringsfunksjon i setet, sånn at det rister (selvfølgelig med av og på knapp), hvis det er ønskelig. Det skal visst ha en beroligende effekt.

Vi er veldig fornøyd med den, ihverfall.

Skrevet

Har fisherprice og den ble brukt daglig fra hun ble født til 6 mnd. Lekebøyle med lys og lyd, og vibrasjon i setet. Vibrasjoen har reddet mange middager, og hun sovnet på et blunk i den. Den var med overalt, og super når jeg skulle dusje.

Hadde jeg kjøpt i dag hadde jeg nok kjøpt toddleren som er nemnt over siden den varer lenger, men den var ikke på markedet da.

Skrevet

Vi kjøpte ny babydan vippestol til lillemann med tarok-mønster..og vi har vært fryktelig fornøyde med den!! Kan legges så og si helt flat.

Skrevet

babybjörn sin er knallgod!:) Skal snart kjøpe leikebøyle til vår no...(fann ikkje det då vi kjøpte stolen, men veit at dei har det no)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...