Septemberprinsen Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Hvor netthandler dere? Til babyen altså... Sitter her og kjeder meg, og tenkte jeg kanskje skulle bruke litt penger. Kanskje dere kan tipse meg om noen gode onlinebutikker. Dette kan fort bli en dyr lørdagskveld Og vi som har vært ute og handlet møbler i dag...
Frøken Freken Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Hallaisen du;) Vi handler på lilletordivel.no baldrian.no nostebarn.no muffeladen.dk (ikke nå lenger, men gjorde før) lillemille.dk - fine smekker, men de bodyene var null og niks verdt lilleprinsen.no (skal ALDRI handle der igjen - rævva service, syns jeg) og minengel.no Men de beste kjøpene har jeg gjort ved å søke på mine favorittmerker på finn.no - lurer på om det er type konkurspartier og sånn som legges ut der i blant. Akkurat nå er kontoen tom...
thea81 Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 ta en titt på nett"butikken" min. se www.varmoggo.com.
Septemberprinsen Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2009 Oppe ennå?!? Trodde du hadde lagt deg tidlig i dag Takk for gode tips- muffeladen må sjekkes ut. Du må ta deg en tur innom snart og se nyervervingene. Snuppelure da, hvordan har hun det?
Frøken Freken Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 Snuppelure har det så fint atte, sover i sengen sin. Ikke noe mer slim i brystet etter vi gikk tur sammen, og spiser plutselig 750ml i døgnet - som jo er vesentlig mer enn for feks 2 uker siden. Selv er jeg mer skranten, ble helt ekstatisk av å være på fest i går og er veeeeldig trøtt i dag. Har satt til livs en bøtte med smågodt og lurer på om jeg skal hive meg i chipsposen. Min snille mann har lovet å stå opp først i morgen også... vi skal til svigers i to dager....men det blir vel greit. Hva har du kjøpt for noe? Og hvordan går det med prinsen - er han fremdeles like nuddelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå