TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 eller er det helt fysj og fy? skal ut og reise om en uke, og snuppa blir jo en smule utålmodig etter en stund i vogna, og har hun først slupppet ut av vogna er det nesten klin umulig å få henne oppi igjen.... moren min nevnte at hun hadde hatt sånn "bånd"/ "løpestreng" på meg da jeg var liten, og det hadde jo faktisk vært litt praktisk, sånn at hun ikke forsvinner i folkemengden, eller løper ut i gata.. noen som vet?
Silje og Vaniljebollene Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Har sett barn med slike i det siste, men har inntrykk av at det er veldig fy-fy likevel... Skjønner problemet ditt, og kunne tenkt meg bånd selv noen ganger... Og er det bare for en liten stund, ser jeg virkelig ikke problemet. Er vel ikke verre enn å holde dem i hånda. Hadde vært noe annet om de konstant stod i bånd.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 hehe,de ekstraselene vi kjøpte til vogna slik at vi skulle slippe å klippe hull i vinterposen hadde medfølgende snor som man kunne klipse fast i selene og bruke som bånd. Helt vanlige ekstraseler kjøpt på barnevognhuset.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2009 ja det hadde vært noe..... luftegård og bånd.. hehe! hun vil jo gjerne gå selv, uten å hold hånda osv, så er ikke alltid like lett der det er mye folk og ting som skjer, for hun vil jo gjerne gå motsatt retning av mg også....om hun har hette så kan man hold litt i den men.. blir jo bare brukt bittlitt om dagen i ferien. og kanskje litt mot sommeren ..
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2009 flettemette: det var jo lurt! løse seler ja, det skal jeg se etter over helgen takk for tipset!!
inovember Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Selges på reflex her hos oss. tenkte kjøpe en sånn selv til vi skal på ferie, er livredd for at de skal springe uti veien o.l. Er nok litt "ut" i norge selv om jeg ser det av og til, men i utlandet er det mer normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå