Gjest Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Og evt hvilke? Har dere noen tips til en bra bokklubb å være med i, som man får bra barnebøker osv? Er det noen som er med i ole brum babyklubb forresten? Takk for tips;)
Gjest Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Svarer på denne og jeg,hihi!! er med i ole brum babyklubb, klarte ikke å la være å melde inn poden i den gitt... jeg er jo ole brum fan:)
Gjest Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Hihi gøy at du svarer da.. gidder ikke logge på msn nå, skal straks male soverommet... Gubben skal på jobb så Ja jeg har så utrolig lyst å melde meg inn i den jeg og... Får du mye fint fra de?
Gjest Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 flink du er da!!!! jeg syns de har mye fint, er jo bare ole brum ting selvfølgelig men jeg syns det er greit for storebror er med i en annen bokklubb og får ting derfra. trenger likssom ikke det samme to ganger:)
Gjest Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 Er jo ole brum fan jeg og, han har jo ole brum på veggen og gå-stolen er det ole brum på og mye annet her, men det er jo bare å melde seg ut igjen når man har fått nok:P
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 31. januar 2009 #6 Skrevet 31. januar 2009 Jeg vil anbefale goboken. Har vært medlem der med sønnen min i 6 år..og tenkte melde inn lille jenta på 2 uker etterhvert også
Helen+LindaSofie Skrevet 1. februar 2009 #7 Skrevet 1. februar 2009 barnet mitt på snart 3mnd er med i goboken. I forrige pakke fikk vi en bok med "ta på" ting. feks babyen har en bamse med pels i boka. Vi ser på den hver dag og for hver dag som går blir hun mer og mer interessert:P
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 1. februar 2009 #8 Skrevet 1. februar 2009 Jeg var veldig fornøyd med Bokklubben Baby (De norske bokklubbene).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå