Gå til innhold

Dere som venter tvillinger??:)

morsomjente

Anbefalte innlegg

Hei jenter graturlere med tvillinger/flerlinger...sikkert fantastisk, selvom kanskje litt mer jobb i starten...

Men lurer veldig på en ting....vi har mye tvillinger i familien på begge sider.

Jeg har altid hatt veldig regelmessig mens å vet akkurat når dette barnet ble lagt.

Jeg var hos fastlegen min å han mente at jeg kanskje var uke eller to lengre på vei??Han spurte om jeg var sikker at det ikke var to??

Men jeg var på ul i uke 11 og da var det bare en...det er ikke noe sjans for at det plutselig viser seg i ordinær ul at det ligger to der???

Syns dette var rart dersom jeg vet når barnet ble lagt/hvor langt jeg er på vei..men han bare tok på magen min liksom...vet ikke hvor flinke disse fastlegene er å kjenne på magen??hummm

ha en fin helg alle sammen :)

Fortsetter under...

Hvis du var på Ul i uke 11 og det "bare" var en, er det vel uhyre liten sjanse for at det plutselig skal dukke opp en til. I uke 11 er de jo såpass store at det er vanskelig for en å gjemme seg bak den andre. Jeg var på UL i uke 8 og ingen tvil om at det var to da....

Dersom du lurer veldig kan du ta en privat ultralyd og spørre om de kan se om det er 2 der, så slipper du å gå så lenge og gruble over det. En privat time koster ca 1.000,- (betalte jeg for å få en tidlig ul) mine ble oppdaget i ca uke 8-9 tror jeg det var.

håper du får snart svar :-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...