blockarella Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 God aften fruer! Ble sittende her i sofaen og nyte roen, så tenkte å dele mine tanker med dere... :-) Denne helgen er sambo bortreist, og jeg er alene hjemme med lilleprinsen på 4,5 mnd. For første gang forøvrig, og selvom jeg ikke gruet meg eller noe lurte jeg litt på hvordan helgen kom til å bli... Nå har prinsen akkurat sovnet, jeg har tent stearinlys og skal kose meg med en god film. Så utrolig deilig å være alene hjemme! :-) Jeg elsker sambo og gleder meg masse til vi skal hente ham på flyplassen i morgen, men samtidig kjenner jeg at jeg virkelig har godt av litt "helt-alene-tid"... ;-) Har ikke tenkt over det før, men de siste mndene har jeg kun vært en time eller to helt alene hvis jeg har vært ute og handlet. Det "værste" er at jeg ikke engang har en krevende liten prins, og allikevel synes jeg det er godt når han sover søtt som nå, hehe! Så, nå skal jeg nyte kvelden og den gode maten som akkurat er ferdig i ovnen... Senere kommer jeg helt sikker til å stå og kikke oppi sengen til lillegutt og savne sambo når jeg går og legger meg, er igrunnen utrolig heldig jeg! :-) Håper dere andre også nyter lørdagskvelden! :-) (Ble et intetsigende innlegg dette, hehe, sorry!)
Gjest Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 God aften til deg og Er deilig med en alenekveld i blant ja! Mannen var dårlig i går så gikk og la seg i 21-tida. Vurderte å bli med, men valgte heller ett par timer alene i mørket. En kopp te, litt potetgull m/dip og opptak av Greys anatomy på tv - heerlige "alene"kvelden ja.
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 En sånn kveld hadde jeg tenkt meg i dag og, har leid film, kjøpt inn mat osv.. men lille frøken her nekter plent å sove til vanlig tid så nå ligger hun blid og fornøyd under baby-gymmen sin isteden
blockarella Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2009 Hehe, det skal sies at midt i maten våknet lillegutt med et skrik og en enorm bæsjebleie... ;-) Måtte til med dusj og det hele... Heldigvis sover han igjen nå! :-) Håper prinsessen din snart finner ut at det er sovetid... ;-)
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 Ja,nå sover hun endelig og jeg har krøpet opp i sofaen under dyna og skal kose meg med film Ble litt kortere egen-kveld enn jeg hadde tenkt, men bedre enn ingenting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå