3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Jeg vet ikke helt hva/hvem jeg leter etter, men siden lillegutt ble født sommeren 2007 har jeg slitt veldig med søvnen... Sovner seint, våkner tidlig. Hodet er veldig våkent, mens jeg er fryktelig trøtt, så jeg får jo aldri nok søvn i grunnen, og det tærer på... Nå har også lillegutt sovet dårlig en stund, og da blir alt bare enda verre... Har vært hos lege, men det kom det ikke så mye ut av. Prøvde akupunktur, men syns ikke det hjalp heller. Begynte å ta Valerina Natt og det funket ganske greit. Sov bedre og litt lengre sammenhengende, men så er det jo begrenset hvor lenge man bør bruke dette sammenhengende og gravide skal helst ikke bruke dette. Vi er prøvere nå, så da har jeg sluttet med Valerinaen... Er det noen her som kanskje sender healende energier eller noe i den duren som kan hjelpe? Jeg vil prøve alt, for jeg takler dårlig lite søvn og begynner å bli tappet for energi... Andre tips tas også imot med takk, så klart:)
lille håpfull Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Heisann og stakkars deg!!! Jeg har selv opplevd søvnløse perioder i løpet av høsten og vinteren. Vet hvordan det er å gå rundt å sløve og føle at en ikke får med seg noe av det rundt seg til tider. Har noe tips å komme med som jeg fikk.Ikke alle hjalp på meg,men kansje det hjelper deg. Varm melk litt før legge tid(Med honning eller sjokolade) eller te som du liker. Gå en tur. Ta et godt varmt bad eller dusj før legge tid. Fot bad og en god bok. Gode varme sokker på føttene om du fryser lett. En koselig rolig kveld sammen med din kjære med stearin lys og god mat. Eller om din kjære er barnevakt en helg,så du kan reise bort til ei veninne eller alene for å samle krefter og tenke litt på deg selv. Ikke drikk kaffe like før legge tid og ikke spis om natten hvis du ikke får sove. Legg deg i en behagelig liggestilling og pust rolig og hør etter hjerte slagene dine. Håper noe av dette kan hjelpe deg. Lykke til og god søvn da den kommer tilbake:)!! klems!!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2009 Tusen takk for tips, lille håpfull! Noen av tipsene er prøvd, mens andre ikke er prøvd ut enda... Disse hjelper jo i hovedsak mot det å ikke få sove på kvelden. Hovedproblemet mitt er i grunnen at jeg våkner etter 4-5 timers søvn og da ikke sovner igjen... Men får prøve disse tipsene, så får vi se om det bedrer seg etter hvert;) Lillegutt her er syk om dagen og sliter med hjørnetenner i tillegg, så da hadde det vært greit å ha en litt lengre lunte;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå