Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid bodyen innenfor nå.

Da sønnen min på 3 år var baby brukte jeg faktisk to bodyer på han. Han er en litt frostig type og født på sommeren. Han ble fort kald med bare en bomullsbody, derfor brukte jeg tynne hvite bomullsbodyer innerst og enn litt tøffere body med mønster ytterst. Da det ble høst begynte jeg å bruke strømpebukser og da hadde jeg "undertrøyebodyen" innenfor strømpebuksen og den andre utenfor. Nå bruker jeg mye ull, ihvertfall på storebror. Lillebror får dessverre varmeutslett av ull.

Det er rart hvor forskjellig søsken kan være:-) Lillebror blir veldig fort varm og svetter lett. Han hadde kokt over hvis jeg hadde brukt to bodyer på han:-D

Bodyene blir fortere stygg når du bruker de utenpå strømpebuksa for da må du strekke de litt lengre og da får de dette stygge "henget" nede ved knappene. Ser lett, nå når jeg tar frem arvebodyene, hvilke bodyer jeg har brukt utenpå strømpebuksene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, da var jeg nok litt unormal likevel - og det forklarer hvorfor svigermor alltid har strømpebuksa ytterst når hun skifter på ham! Hehe. Jeg bruker stort sett bodyer av ull som det ikke er så lett å vaske mtp avføring, og da synes jeg det er greit å ha strømpebuksa (som kan vaskes på 60) som et ekstra lag, i alle fall ved åpningene i beina... Nå er det riktignok vanligvis oppover ryggen lekkasjene kommer da, men...

Dessuten er jo bodyene så mye finere enn de stygge strømpebuksene! *hehe*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...