Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere bodyen utenfor eller innenfor strømpebuksa? Jeg leste i "infotråden" at noen skrev at vi jenter ikke måtte kjefte på pappaen om han hadde bodyen utenfor strømpebuksa... Men jeg har alltid det, jeg!

Hva med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid innenfor, både jeg og pappan

Skrevet

Jeg har strømpebuksen utenpå :)

Skrevet

bodyen innerst - har aldri komt på at det er noen annen måte å gjøre det på;)

Skrevet

Alltid innenfor.. har vært ett par anledninger hvor jeg ikke vil at strømpebuksen skal synes ovenfor buksa hvor jeg har tatt bodyen utenpå strømpisen, men det ser veeeeldig feminint ut på lille gutten min. :-)

Skrevet

Alltid body utenpå strømpebukse. Synes det ser finere ut og det er mer praktisk. Så glir ikke strømpebuksa ned;)

Skrevet

Har alltid strømpebuksen utenpå bodyen :)

Skrevet

Har alltid bodyen innenfor strømpebuksen... :-) Pappaen gjør motsatt, hehe! Spiller jo egentlig ingen rolle... :-)

Skrevet

Bodyen er jo trøye pluss tuse i ett. Strømpebukse har man utenpå trusa, derfor has også strømpebuksa på utenpå bodyen.

Skrevet

bodyen alltid innenfor strømpebuksa :)

Skrevet

Her er det innenfor. Jeg har kun en gang hatt den en gang utenfor, men jeg kan sannerlig ikke huske hvorfor.

Skrevet

Jeg synes det er mye lettere å kikke etter om det er bæsj i bleia når strømpebuksa er ytterst. Bare å dra den ned og kikke på siden av rompa...

Skrevet

Body innerst - strømpebukse ytterst. Det gjør både pappaen og jeg.

Skrevet

Jeg gjør litt forskjellig. Er det en "litt for liten" strømpis så tar jeg bodyen utenpå for å hindre at den sklir nedover rumpa. Er den derimot lang i bena så tar jeg den utenpå bodyen.

Skrevet

body innrerst, strømpis utenpå..

Skrevet

Vi har alltid utenfor...

Skrevet

Både og- kommer litt an på humøret egentlig! Men syns egentlig d ser kulest ut m body utenpå strømpisen..:)

Skrevet

Haha, så morsom tråd!

Vanligvis har jeg strømpebuksen utenpå, men noen ganger og da føler jeg meg litt crazy, så tar jeg bodyen utenpå, spesielt om det er fin body og det er det eneste hun ligger og spreller i, body og strømpis altså.

Men utroolig interessant at menn av en eller annen grunn tenker at body skal utenpå strømpebukse. Jeg mener, de har jo SELV ingen som helst erfaring med å bruke strømpebukse og da tenker de tydeligvis at bodyen er et antrekk, mens strømpebuksen er undertøy, så utrolig morsomt.

Genialt at noen kommer på å spørre om noe sånt, flere snodige spørsmål? Likte godt den med pysj med eller uten ben også, hva med hvor mange lag man kler baby i denne kulden? Og hvor mye bomull masn bruker? Jeg har baby nr 2 og forrige var født på våren, denne i august, altså så brukte forrige bomullsklær utrolig mye lengre, mens nå får vi nesten ikke brukt bomullsklær....sukk, mest ull.

Ja, det var jo et deilig langt svar på et ufattelig kort spørsmål, hehe.....vet jeg får sove lenge i morgen, så herjer med å sitte på nettet.

Skrevet

Bodyen innenfor strømpebuksa så klart.

Kunne aldri tenkt meg å hatt strømpebuksa innenfor en eventuell body selv ;)

Skrevet

Bodyen innenfor

Skrevet

Innenfor!!!

Men ikke viss ho har bukser. Har noen dongribukser, og da ser det så dumt ut med strømpebuksekant over linningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...