Gå til innhold

Plutselig og INTENST gråteanfall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har opplevd det?

I går satt mini plutselig i gang det aller mest skremmende og intense gråteanfallet jeg noen gang har vært borti! Han har hatt kolikk, og gråteanfallene under kolikken kan ikke sammenliknes med dette. Det hørtes ut som intens smerte - og det var nesten så jeg ringte ambulansen ... Utrolig skremmende!

Flere som har opplevd dette? Jeg kan ikke skjønne at det "bare" er mageknip når hylene er så hjerteskjærende og intense ...

Skrevet

uff hørtes ekkelt ut!! Kan jo være magesmerte??? Jeg vlla sagt det til helsesøster å hørt hva hun sa jeg..

Skrevet

Jeg har opplevd det! I natt skrek gutten min (snart fire mnd) plutselig så høyt, skjærende og hikstende at både jeg og pappan var på nippet til å begynne å gråte selv. Som du sier, det hørtes ut som intens smerte, eventuelt at han ble kjemperedd. Vi hadde vært på babysvømming om kvelden, og jeg lurer på om anfallet hadde sammenheng med det. Det samme skjedde nemlig sist vi hadde vært på babysvømming. Kan ikke skjønne hvorfor, og heller ikke om de desperate skrikene hadde fysiske eller psykiske årsaker.

Tenkte på nattskrekk, men trodde ikke det var en "diagnose" før de runder året.

Noen flere som har opplevd dette?

Skrevet

Huff, så ekkelt! Og merkelig at det kommer samme dag som svømming ...

Jeg aner fortsatt ikke hva som utløste det her i huset, men han tok vaksinen på tirsdag, kanskje det kan ha noe å si?

Skrevet

mini her kan ofte begynne å gråte når han har sovet en times tid på begynnelsen av natta. er ikke våken, men setter i et hyl eller skrik som bare det. blir roet fort da, i hvert fall hvis vi kommer inn og holder hånda og snakker til ham. mulig det er nattskrekk, men jeg trodde ikke de fikk det før de var minst ett år gamle...mini er bare tre mnd.

Skrevet

--har han skreket mer? Det kan være ørebetennelse, da skriker de ofte i en forferdelig smerte...

Skrevet

Opplevde d samme en natt for et par uker siden, rett etter 3 mnd- vaksina... Hun satte i et megaintenst hylekor, jeg trodde jo hun holdt på å dø av sult, så løp på kjøkkenet for å lage en stor flaske melk, men DET ville hun jo ikke ha noe av.. Fortsatte bare å hyle like intenst, men fikk roa henne ned rimelig fort, heldigvis, for d var grusomt å høre på.. Hs sa jo at vaksina kunne føre til ubehag i kroppen, så regner m at d var årsaken...

Skrevet

Nei, han har ikke grått siden ....

Ja, har tenkt mer og mer på om det kan ha sammenheng med vaksinen, men han tok den jo på tirsdag - og dette skjedde på fredag. Ingen andre reaksjoner, så synes kanskje det ville vært veldig rart :\

Nei, får vel bare innse at dette er noe jeg aldri kommer til å få svar på, også håper jeg for guds skyld det ikke skjer igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...