Gå til innhold

Sommerbabyer på Byåsen

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg er ei 26 år gammel jente som venter min første i juli, og kunne veldig gjerne tenkt meg og blitt kjent med flere som skal bli mamma rundt samme tid!! Har ikke lagt merke til denne siden før, så ser nå at det er mange som tydeligvis er flinke til å møtes. Ser det skal være et treff på Solsiden på torsdag, men da har jeg ikke mulighet til å være med. Kanksje neste gang?? Uansett tenkte jeg det hadde vært spennende og hørt om det er noen i nærområdet her som venter en liten sommerbaby??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139556634-sommerbabyer-p%C3%A5-by%C3%A5sen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, jeg er også ei jente på 26 som bor på byåsen og venter min første i juni jeg da:)

Er ikke så dreven med denne siden selv, men jeg vil gjerne være med å bli bedre kjent:)

La inn ett sånt innlegg selv og ei som svarete, så har litt kontakt med henne da, men ikke truffet henne før:) vi kan jo prøve å lage oss en liten grupe som kan møtes og utveksle opplevelser og refaringer:)

Har du profil?? jeg har en, så bare å søk på meg der, så er det enklere å meldes:)

bare søk Berit*82 da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...