9nakr Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Vi skal kjøpe ny bil og vurdrer en BMW stasjonsvogn i 3-serien. Er det noen som har erfaring med bakovervendt barnesete i denne bilen?
Nattinatta Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 lurer jeg også på! Jeg har hørt at bmw 3 serie samt audi A4 og A3 har dårlig plass til bakovervendte seter... Altså at det blir veldig liten plass for passasjeren forann! Så håper at noen som nar disse bilene kommer med litt info! jeg har jo helst lyst på bakovervendt, men det er viktig med plass forann også for vår del siden vi også har hunden der!
Nattinatta Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 og evnt hvilket sete dere har? Eller skal velge?
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Vi har besafe izi kombi x1 og i alle biler utenom den vi har nå blir det trangt. Biler og seter er ikke konsturert over samme lest virker det som...for setene er jo nesten uansett GIGANTISKE i forhold til plassen i bilen. Nå har vi en eldre mercedes 300, og DEN går det fint i
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 Mannen har en 325 og det fungerer supert med bakoverlendt i den bilen. Derimot så har jeg en 118 og der må jeg skyve forsetet litt frem (passasjer siden), så det blir litt trangt dersom andre skal sitte på foran. Det går, men ikke for lengre turer.
¤Jegblirmammaigjen¤ Skrevet 1. februar 2009 #7 Skrevet 1. februar 2009 Vi har nyeste typen 3-serie, og har nettopp byttet fra maxi cosi med base til Besafe izi kombi, og synes det er helt grei plass til dette. Må dytte passasjersetet litt fremover, men ikke så mye at det egentlig gjør noe.
Elimie :-) Skrevet 1. februar 2009 #8 Skrevet 1. februar 2009 Vi har to barn, 2 år og en på 2 mnd. Har 525 og skal nå kjøpe ny bil, rett og slett for at vi har for liten plass. så ville ikke anbefalt bmw i det hele tatt, og ihvertfall ikke 3 serie som jo er mindre. Vi er selv normalt høye, jeg er 1.68 og sitter trangt og veldig rett i ryggen i bilen vår, med et bakovervendt acta graco sete med base bak meg. Sittestillingen er også blitt kommentert mange ganger når jeg har passasjerer med meg. Bilstolene blir jo sikrere og sikrere, men større og større.
LadyBlackJack Skrevet 2. februar 2009 #10 Skrevet 2. februar 2009 Vi har 525 stasjonsvogn, og syntes det er ok plass til bakovervendt sete, men ville ikke hatt en mindre bil! Har emmaljunga sitt bilsete btw...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå