Nøtter Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Flere som har barn som er lettvektere? Sønnen min var 2,5 kg da han ble født og veier nå litt over 5 kg.Han spiser ca 600 lm MME i døgnet og ofte mindre ! Noen som kjenner seg igjen?Skulle gjerne hatt en trylleformular som gjorde at han begynte å spise mer...Vil fremdeles ikke bruke størrelse 2 i flaskesmokk.Mottar tips med glede
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Jepp, min lille frøken er 3mnd og veier 5,3kg. Hun var 2990g ved fødsel. Jeg delammer, så får hun ca 450ml mme i tillegg. Etter at jeg begynte med mer mme har hun lagt fint på seg og følger egen kurve, men noen tungvekter er hun jo ikke akkurat
augustsnuppa08+lillebror11 Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 frøkna her har akkurat runda 6 kg er 5 mnd i dag. var 4900 ved 3 månderskontrollen, hun nektet og ta flaske og likte heller ikke mme, så da ble det velling/tynn,tynn grøt fra skjer og det gikk ned som bare det, men hjalp ikke noe særlig på vekta da.nå spiser hun grøt til lunch, et lite middagsglass og grøt til kvelden pluss 5 amminger, men hun blir ikke tykkere, er heller ikke alltid like flink til og spise maten da, men hun er ei fornøyd lita frøken, og det er det som gjelder:) hun var forresten 3370 ved fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå