ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Heisann jenter! Jeg oppdaget denne siden i går kveld, og tenkte jeg skulle sjekke om det er flere av oss som venter barn i det tidsrommet. Vært moro med en treff kanskje??
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Hei! Jeg bor på Hamar og har termin rundt 10. mai :-) (Venter også gutt, forresten :-))
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2009 Så koselig at det finnes noen rundt her. Første barn for dere begge forresten? Dette blir vårt første barn, og vi har termin 29. april. Jeg er førskolelærer, min samboer er lærer. Hadde vært moro med en treff, noen å snakke med om utstyr, forventninger osv. Men har ikke mulighet til uka, er mye som skjer da. Noen forslag til hvor og når dere andre hvis dere er interessert?
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Første barn for oss også, ja. Vi er bortsreist et par uker fremover, men kanskje et treff etter det?
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2009 Det passer fint for meg det. Bare si fra når du er tilbake og klar for et treff
Lykkelig_83 Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Det blir vårt første også blir 25 og 26 år treff hadde vært kjempekult vanskelig og holde seg oppdatert på bim synes jeg.. har dere msn?kanskje vi kan sende adressene til hverandre privat?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå