Gå til innhold

Skal føde på fredrikstad sykehus,ønsker planlagt keisersnitt

Anbefalte innlegg

Hei!!

Jeg har fått min første termin 12 august å det skal skje på sykehuset i fredrikstad, er veldig nysgjerrig på andres inntrykk fra sykehuset.siden jeg lurer fært,

fødte mitt første barn på ullevåll med keisersnitt å det gikk jo forsåvit bra,dem var kjempe snille med meg, men nå har vi flyttet til ørje å det er vist et lite stykke fra ørje til fredrikstad så jeg har tenkt å spørre om å kunne få planlagt keisersnitt på barn nr to for jeg er så redd for at ting plutselig skal skje å siden jeg ikke har lappen så må vi ringe taxi eller sykebilen:)

er det som regel vanskelig å få planlagt selvom kanskje det er det jeg ønsker??

Gleder meg til å bli mor igjen,i mars så skal jeg på ul å da får jeg vite hva vi venter å når det skal komme, sånn mer nøyaktig.

Fortsetter under...

Hei.

Nå bor jeg ikke i nærheten av Fredrikstad, så kjenner ikke forholdene der. Men.... Tror ikke du får keisersnitt på grunnlag av at du bor litt langt unna og ikke har lappen. Det er det flere som gjør, som må forholde seg til det. Spørsmålet er hvorfor du hadde KS med nr 1, og om det er grunn for å søke KS på grunnlag av det.

Og ja, det er vanskelig å få planlagt når man ikke har en grunn til det.

Hei

Det var ikke planlagt keisersnitt hun lå riktig, men med hode for lang bakover så derfor bestemte de seg for å ta ks på meg.

egentlig skulle jeg føde normalt i badekar på ullevåll, men det gikk vist ikke som planlagt(";)

Jeg vet det er flere som er i en sånn situasjon som meg, men jeg er allerede litt redd for hva som kan skje, men det er som sagt mye rart som går i hodet til en som er gravid(";)

• 4 måneder senere...

Jeg skal ha planlagt keisersnitt på frerikstad om en uke. (23 juni)

Det er ikke vanskelig å få ks på fredrikstad så lenge du har en reel grunn. Og det å bo langt unna er ingen god grunn, men mindre du virkelig har angst ang dette! Bor ikke så langt unna ørje selv (Aremark) og hadde nok aldri fått ks på det grunnlaget!

• 4 uker senere...

Hei.

Jeg bare lurer på hvem dere tar kontakt med på sykehuset for å få time til å snakke om ks? Jeg skal selv føde på Fredrikstad, og vil prøve å få ks. Er det "Morgenrød" dere tar kontakt med?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...